پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اقدام جالب ستین در تمرینات یک شنبه : او اشتباهات بازیکنان را با یک روش خاص به آن ها نشان داد !

کد خبر : 97554  |  زمان ارسال : چهارشنبه 9 بهمن 1398
ویدیو اشتباهات و عملکرد تیم در تمرینات یک شنبه کامل نمایش داده شد

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا مقابل والنسیا یک بازی بسیار ضعیف را از خود به نمایش گذاشت و این تیم با نتیجه 2 بر 0 از والنسیا شکست خورد تا برد رئال مادرید مقابل وایادولید بارسا سه امتیاز با صدر فاصله بگیرد.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو شکست بارسا در مستایا نه برنامه های آینده ستین را تغییر میدهد و نه سبک بازی او دچار تغییر خواهد شد , سرمربی بارسا در کنفرانس مطبوعاتی خود اعتراف کرد که پاس های بدون فایده و زیادی بین بازیکنان رد و بدل شده است و حتی تایید کرد که ممکن است سبک بازی تیم را برای بازیکنان خوب شرح نداده ایم.

 

صبح روز یک شنبه و بعد از شکست بارسا در تمرینات تیم حضور یافت , کیکه ستین برای صحبت با بازیکنان و گوشزد کردن استباهات ان ها با آن ها صحبت کرد و ویدیو های بازی شب گذشته را به بازیکنان نشان داد تا ان ها متوجه نقاط ضعف خود شوند که به گفته منابع نزدیک موندو این توضیحات از سوی بازیکنان بسیار سودمند و خوب تلقی شده است.

 

روش ستین ساده بود , او ابتدا یک ویدیو چند دقیقه را به بازیکنان نشان میداد و سپس با آن ها صحبت  میکرد تا اشتباهات خود را بدانند همچنین مشخص است که ستین قصدی برای تغییر رویکرد و سبک خود ندارد او به ایده فوتبال خود وفادار خواهد ماند و همچنان به دنبال یک فرمول برای پیدا کردن بهترین روش برای پیاده کردن سبک خود است .

 

دو گل گریزمان به ایبیزا از جمله ویدیو های بود که به بازیکنان نشان داده شد تا درباره پاس های سودمند و رو به جلو بازیکنانی همچون دی یانگ و جوردی البا صحبت شود . این پاس ها در مقابل پاس های بی جهت و بدون سود در بازی مقابل وانلسیا قرار گرفت.

 

یکی از اهداف ستین درباره این صحبت ها لزومی پاس های عمودی بازیکنان بود که در بازی مقابل والنسیا خبری از آن ها نبود از این رو ویدیو های یک شنبه و گفتگو ها بیشتر با بازیکنان هافبک تیم بود که بعد از اتمام صحبت ها بازیکنان در رختکن کاملا جذب گفته های ستین قرار گرفته بودند  و به توضیحات او علاقه زیادی نشان دادند.

 

تقویم پیش رو برای بارسا یک استراحت محسوب می شود چرا که بع داز یک بازی سخت در مستایا آن ها دوبازی بعدی شان را در نوکمپ یکی در مقابل لگانس و دیگری مقابل لوانته خواهند داشت  دو بازی که میتواند بخوبی به بارسا کمک کند تا با سبک ستین آشنایی بیشتری داشته باشند.

 

به گفته منابع نزدیک موندو از باشگاه بازیکنان  از سبک ستین کاملا راضی هستند  میدانند که مشکل عملکرد آن ها و اجرا نکردن دستورات ستین است و میدانند برای پیاده کردند تمام دستورات سرمربی جدید تنیاز به تمرینات بیشتری دارند , بازیکنان تمرینات یک شنبه را حول ویدیو ها و جلسات ستین با بازیکنان پشت سر گذاشتند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.