پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بعد از قطع مذاکرات بارسا و والنسیا تیم آرسنال قیمت اوبامیانگ را تعیین کرد !

کد خبر : 97556  |  زمان ارسال : چهارشنبه 9 بهمن 1398
آرسنال نمیخواهد بازیکنش را به صورت آزاد به تیم دیگری بدهد

اختصاصی بارسا نیوز - مذاکرات بارسلونا و والنسیا بر سر رودریگو در نهایت به هیچ جای نرسید و بارسا در حال کار روی سایر گزینه ها است , اوبامیانگ از ارسنال یکی از گزینه های است که میتواند در برنامه بارسا باشد.

 

طبق گزارش اسپورت  و به نقل از روزنامه سان آرسنال منتظر پیشنهاد بارسا برای بازیکن خود است , آرتتا سرمربی این تیم نیمخواهد که اوبامیانگ از ارسنال برود اما توپچی ها با توجه به قرار داد این بازیکن نمیخواهند که به صورت بازیکن ازاد تیم را ترک کند ,  آرسنال روی اوبامیانگ قیمت گذاشته است : 60 میلیون یورو !
 

 

اوبامیانگ تا 30 ژوئن 2021 با توپچی ها قرار داد دارد و قصد تمدید آن را هم با در برنامه ندارد درنتیجه بعد از 18 ماه آینده او  می تواند به عنوان بازیکن آژاد به تیم های دیگری برود.

 

آرتتا نمیخواهخد بازیکن خود را از دست بدهد اما این را هم میداند اگر تیم نتواند به لیگ قهرمانان فصل بعد صعود کند نگه داشتن این بازیکن بسیار سخت خواهد بود که کاری که اکنون با توجه به شرایط جدولی آرسنال بسیار سخت است. آن ها در حالی که 37 امتیاز با لیورپول صدر نشین فاصله دارند در رده 10 جدول قرار دارند. اوبامیانگ در سال 2018 در حالی دورتموند را به مقصد آرسنال ترک کرد که این تیم را رقابتی تر از تیم گذشته خود میدانست و همین دلیل میتواند مذاکره اکنون بارسا با اوبامیانگ را باز نگه دارد.

 

در انگلیس احساس می شود که پس از به بن بست رسیدن مذاکرات بارسا با رودریگو این تیم به سراغ اوبامیانگ خواهد رفت اما آنچه مشخص است که رئیس باشگاه و هئیت مدیره نمیخواهند که مبلغ قابل توجی را در زمستان خرج کنند و آن ها در فکر بستن قرار داد با یک بازیکن سطح متوسط تا قبل از رسیدن تابستان و مذاکره برای نیمار یا لاتارو هستند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.