پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

در فاصله 72 ساعت تا پایان نقل و انتقالات زمستانی : نگاهی به آخرین گزینه های بارسا برای جانشینی سوارز

کد خبر : 97557  |  زمان ارسال : چهارشنبه 9 بهمن 1398
بعد از رودریگو بارسا فعلا هیچ گزینه جدی روی میز ندارد

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا به شدت به دنبال یک مهاجم شماره 9 است اما فرصت چندانی هم ندارد , تنها 72 ساعت تا پایان زمان نقل و انتقالات زمستانی مانده است و بعد از شکست در مذاکرات با رودریگو مرونو بارسا فعلا هیچ گزینه جدی روی میز ندارد.

 

طبق گزارش اسپورت بارسا یک هدف مشخص دارد و آن این است که بازیکنی را به خدمت بگیرد که انتقالش قرضی و تا پایان این فصل باشد چرا که بارسا میخواهد در تابستان برای بازیکنانی همچون ورنر و نیمار و اوبامیانگ و لاتارو مذاکره کند, با خروج کارلوس پرز و آبیل رویز بارسا حالا تنها 4 گزینه در خط حمله دارد , مسی , گریزمان , دمبله و آنسو فاتی , دمبله بازیکنی است که بسیار زیاد مصدوم می شود و اگر دوباره طی بازی های آینده مصدوم شود کیکه ستین تنها سه مهاجم در اختیار خواهد داشت که بسیار قابل پیشبینی و بحرانی است.

 

در زیر نگاهی می اندازیم به بازیکنانی که بارسا ممکن است در طی 72 ساعت مانده به بازار برای انتقال ان ها به نوکمپ اقدام کند.

 

پیاتیک 

بازیکن لهستانی اث میلان به بارسا علاقه دارد او تنها 24 سال سن دارد و گزینه خوبی است اگر چه او به دلیل نوع بازی و سبکش از سوی مدیران فنی بارسا رد شده است اما با ورود ابراهیمویچ به این تیم خروج او میتواند بسیار راحت باشد او در این فصل سری آ 4 گل به ثمر رسانده است.

 

کاندله آرلوس

این مکزیکی 30 ساله در زمستان سال گذشته به بارسا نزدیک بود و حالا دوباره یکی از گزینه های بارسا شده است , این بازیک فعلا در لیگ MLS است نکته مثبت در رابطه با او این است که با لیگ اسپانیا آشنایی کامل دارد او همچنین کماکان حس گلزنی خود را حفظ کرده است و در 36 بازی گذشته خود 38 گل به ثمر رسانده است.

 

لورن مورون 

کوئیک ستین او را به خوبی می شناسد چرا که یکی از گزینه های اصلی او در رئال بتیس بود , او یک مهاجم همه کاره با 26 سال سن است او رقابت های لالیگا را به خوبی می شناسد و اکنون 8 گل را برای این تیم به ثمر رسانده است , روابط بسیار خوب بارسا و بتیس برای این انتقال بسیار مفید خواهد بود هرچند که این بازیکن از سوی مدیران فنی بارسا رد شده است.

 

دریس مرتنز

این بلژیکی 32 ساله در پایان این فصل قراردادش با بارسا تمام می شود و با ناپولی هم تمدید نخواهد کرد , در نتیجه او نیمتواند گزینه زیادی داشته باشد از سوی دیگر او در 6 بازی لیگ قهرمانان امسال 5 گل به ثمر رسانده است هرچند او فعلا مصدوم است و تیم های همچون یووه و آرسنال و اینتر هم به این بازیکن علاقمند هستند.

 

پدرو رودریگز

قرار داد این بازیکن بزودی با چلسی به اتمام می رسد و باشگاه لندنی حاضر به تمدید قرار داد او نیست پدرو خودش در مصاحبه اعلام کرد که قصد دارد به بارسا بگردد او به هیچ نوع سازگاری در تیم نیاز ندارد چرا که مدت ها لباس بارسا را پوشیده است , مانع بزرگ او برای بازگشت به بارسا مدیران فنی هستند چرا که فکر میکنند با بازگشت او میتواند مانع از پیشرفت بازیکنانی چون ریکی پویچ و آنسو فاتی وکاللادو خواهد شد.

 

اولیویر ژیرو 

مهاجم فرانسوی 33 سال سن دارد و به سختی در ترکیب لمپارد در چلسی قرار میگیرد او خودش اعلام کرده است که به دنبال راهی برای خروج از چلسی است تجربه او کلید این علاقه است او قهرمان جام جهانی شده است . مدیران فنی بارسا با توجه به عملکرد نه چندان خب او علاقه ای به وی نشان نداده اند , این فرانسوی مانند سایر بازیکنان بارسا همچون لنگلت و اومتیتی و گریزمان از توانایی ضربات سر و بازی هوایی خوبی برخوردار است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.