پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فعالیت بعدی بارسا در بازار نقل و انتقالات ممکن است بازهم فروش یک بازیکن باشد !

کد خبر : 97558  |  زمان ارسال : چهارشنبه 9 بهمن 1398
بارسا منتظر پیشنهاد یووه و اینتر میلان است

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا علارغم اینکه هنوز یک مهاجم برایجانشینی لوئیس سوارز پیدا نکرده است اما فروش های زیادی داشته است که آخرین آن ها اگر اتفاق خاصی رخ ندهد کارلوس پرز به رم و آبیل رویز به لیگ پرتغال خواهد بود.

 

طبق گزارش اسپورت بارسا در فصاله چند رو تا پایان زمان نقل و انتقالات زمستانی هنوز انتقال ایوان راکیتیچ را رد نمی کند , او فعلا قصد خروج از باشگاه را ندارد اما خود باشگاه متقاعد شده است که اگر پیشنهاد خوبی از تیم های دیگر برسد اوضاع دوباره مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اینجاست که یوونتوس دوباره وارد می شود , یووه تنها باشگاهی است که بیشترین علافه را برای جذب این بازیکن نشان داده است.

 

دوباشگاه حتی قبل از معاوضه دوبازیکن جوان خود یعنی الخاندرو مارکوس و متئوس پریرا با همدیگر هم روابط خوبی داشتند , در همین راستا پرونده راکیتیچ طبق گزارش کادنا سر مورد بحث قرار گرفته است که خبر میدهد بارسا در صدد است که عملیات خروج او را در صورت وجود پیشنهاد تسریع می بخشد.

 

نه تنها یووه بلکه اینتر هم به عنوان یکی از تیم های است که گفته می شود به این بازیکن علاقمند است . یک نام مهم در این عملیان امره جان است اکر او از یووه طی ساعات گذشته جدا شود این انتقال میتواند روند خروج راکیتیچ از بارسا و پیوستن او به یوونتوس را تسهیل ببخشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.