پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

وسوسه کردن لیورپول برای چالش نهایی مسی !

کد خبر : 97570  |  زمان ارسال : چهارشنبه 9 بهمن 1398
وسوسه لیگ قهرمانان اروپا

اختصاصی بارسانیوزلیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا مدت هاست که با پیشنهادات بزرگ مواجه شده که این موضوع را در مصاحبه خود پس از فتح ششمین توپ طلا اعلام کرد. با این حال مسی همیشه اولویت خود را در بارسلونا قرار داده و همچنان به فکر فتح تمامی عناوین با پیراهن آبی اناری است مگر اینکه در آخرین چالش دوران حرفه ای خود تصمیم به ترک نیوکمپ بگیرد که پیش از این موضوع بازگشت او به آرژانتین مطرح بوده است که مسی نیز شخصا این اتفاق را با غیر قابل پیشبینی دانستن سرنوشت رد نکرده بود.

 

از این رو فرانسیس نکوین مشاور و مدیر ورزشی دنیای فوتبال در پادکست هفتگی خود در On The Whistle به باشگاه لیورپول اعلام کرد که به دنبال ارائه پیشنهاد برای جذب لیونل مسی با اغوای فتح لیگ قهرمانان اروپا باشند:

لیورپولی ها به موقعیت شیرینی رسیده اند که می توانند در صورتی که مسی بخواهد در چالش نهایی خود برای فتح لیگ قهرمانان به تیم دیگری منتقل شود او را جذب کنند و لیورپول همان باشگاه موردنظر مسی خواهد بود.

 

مسی پس از کسب توپ طلای ششم در مصاحبه با فرانس فوتبال اعلام کرد که تنها یک بار واقعا به فکر ترک بارسلونا افتاده بود:

تصمیمم مبنی بر ترک بارسلونا به دلایل فوتبال نبود بلکه شخصی بود. من لحظه دشواری را تجربه می کردم (بابت مشکل فرار مالیاتی اسپانیا) اما به لطف حمایت هواداران و کردم بارسلون و باشگاه موفق به عبور از آن شدم. درنهایت به من اجازه داد تا در بارسلونا ادامه دهم و آن موقع تنها زمانی بود که اعلام کردم در اسپانیا احساس راحتی نمی کنم و چیز بیشتری وجود نداشت.

پیشنهادات را که همیشه دریافت می کنم. هر ساله فرصت پیوستن به باشگاه دیگری را در مقابل خود دارم. تعداد زیادی از باشگاه ها درهای خود را به روی من باز می کنند اما می دانند آنچه را که می خواهم واضح و روشن است. فقط آن روز بود که ممکن بود بخواهم نظرم را در مورد ماندن در بارسلونا عوض کنم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.