سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس مطبوعاتی کیکه ستین : دمبله فردا در لیست نخواهد بود / ترینکائو خریدی خوب از سوی باشگاه بود

کد خبر : 97650  |  زمان ارسال : شنبه 12 بهمن 1398
کیکه ستین

اختصاصی بارسا نیوز - کیکه ستین در آستانه دیدار بارسا با لوانته در نوکمپ در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی شرکت کرده است.

 

 

بازی مقابل لوانته :

همیشه منتظر بهترین عملکرد از حریفان هستیم , بازی در نوکمپ است اما به این معنی نخواهد بود که بازی اسانی در پیش داریم , تیم برای بهتر شدن به نتایج مثبت نیاز دارد.

 

بنظر می رسد که تیم در بازار نقل و انتقالات تضعیف شده است ؟

درست است که ما یکسری از بازیکنانمان را از دست داده ایم اما هنوز بازیکنانی زیاد وجود دارند که با انگیزه هستند , شما از تضیف تیم حرف میزنید اما باید ببینیم وضعیت تیم به چه شکلی خواهد بود به علاوه قرار است که دمبله هم به تیم اضافه شود که این این خبر خوب و یک انگیزه بزرگ برای همه است.

خرید جدید بارسا ترینکائو :

این قرار داد از سوی باشگاه بوده است و بنظر من هم بازیکن خوبی است ما در سال بعد با او کار خواهیم کرد و خواهیم دید که او چگونه در بارسا عملکرد خواهد داشت.

وضعیت ویدال  ؟

من طرفدار اجباریروی  بازیکنان نیستم و اگر ببینیم شرایط بازی ندارد از لیست خط میخورد.

لیگ قهرمانان اروپا :

تنها 8 تیم در مرحله بعدی خواهند بود و بنظرم تیم ما هم بازیکنان و پتانلسیل حضور در بین هشت تیم را دارد . این این 8 نفر تنها 1 تیم برنده خواهد شد و اگر سایر تیم ها شکست بخورند تیم آن ها ضعیف قلمداد خواهد شد.

رابطه ات با سارابیا :

من دوست دارم خودم را در بین جوانان محاطره کنم ان ها با قدرت و انرژی زیادی وارد می شوند و سارابیا هم همینطور است , ممکن است او در بسیاری از چیز ها از من هم بهتر باشد.

حضور ویدال برای کنترل بیشر روی بازی :

همانطور که والورده هم گفت ویدال پر از انرژی است و همین میتواند در کنترل بازی به ما کمک کند هرچند بعضی از موارد هستند که میتواند بهبود یابد اما ما از ویدال انتظار نداریم که در پُست گریزمان عالی باشد ولی حق انتخاب های را به ما خواهد داد. او مطمئنا عملکرد بهتری را به ما خواهد داد.

دمبله فردا در لیست خواهد بود ؟

نه , لزومی به عجله برای بازگشت او به ترکیب نیست

سیستم سه دفاعی یا چهار دفاعی ؟

ما مدافعین خوبی داریم که حق انتخاب زیادی به ما میدهند , موارد زیادی است که به هردوی آن ها گفته ام و در کل از هردو آن ها ( لنلگت و اومتیتی ) راضی هستم , باید ببینیم سیستم بازی فردا چگونه برای ما سودمند خواهد بود.

آمار توپ بسیار بیشتر  ؟

زیاد درباره این آمار ها صحبتی ندارم , داشتن توپ از حمله و گل خوردن جلوگیری میکند اگر شما توپ را برای 80 دقیقه داشته باشید حملات کمتری هم به سوی دروازه شما خواهد شد هرچند داشتن بی هوده توپ و پاس های بی هدف چندان مورد علاقه من نیست . گاهی لازم است که به عقب برگردید و دفاع کنید , داشتن توپ بدون زدن گل اوضاع را بدتر هم میکند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.