پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ادعا روزنامه AS : در رختکن بارسلونا درگیری پیش آمده است !

کد خبر : 97696  |  زمان ارسال : دوشنبه 14 بهمن 1398
باشگاه بارسلونا میخواهد موضوع را مخفی نگه دارد ؟

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا در یک ماه گذشته شاهد تغییرات زیادی بوده است و بنظر می رسد همین تغییرات به گونه ای نظم رختکن را بهم زده است.

 

طبق گزارش As اگر چه بارسلونا کماکان اصرار دارد جو رختکن را ارام نشان دهد اما روز های پر تنشی در رختکن بارسلونا در حال جریان است , احراج والورده و عملکرد باشگاه برای پیدا کردن یک جایگزین مناسب , رفتن بازیکنان در بازار زمستانی و تلاش باشگاه برای امضای قرار داد با بازیکنانی کم اشنای فوتبال و هچنین باخت بد بارسا در بازی مقابل والنسیا باعث سردر گمی و از دست رفتن اطمینان و اعتماد به نفس در گروه رختکن شده است.

 

برای دومین بازی متوالی در کمال تعجب باشگاه بارسلونا که همیشه عادت داشت اسم بازیکنان را از بلندگوی باشگاه قبل از شروع مسابقات فریاد بزند این کار انجام نشد و شاید علت آن بی نظمی باشد حتی در بازی های نوکمپ همیشه مسی و جرارد پیکه با حرف های خود باعث دلگرمی و انرژی مضاعف به بازیکنان و هواداران می شدند اما در دوبازی گذشته این اتفاق رخ نداده است . خود کیکه ستین در کنفرانس مطبوعاتی اش گفت که از این آئین بی خبر است اما چنین چیزی در بارسلونا مرسوم است که در دوبازی پشت سرهم در نوکمپ خبری از آن نبوده است هرچند موضوع زیاد نگران کننده ای نیست. دربازی دیشب بازیکنان باهم عکس دست جمعی هم نگرفته اند. و همچنین در دوبازی گذشته هیچ حلقه اتحادی توسط بازیکنان بارسلونا انجام نشده است.

 

اما انچه ککیه ستین باید درباره آن ناراحت باشد درگیری دو بازیکن مهم رختکن بوده است , در پایان تمرینات روز سه شنبه دو بازیکن مهم بارسلونا باهم چالشی را انجام میدهند که یکی از بازیکنان در آن بازنده می شود اما بین این دو دعوا پیش می اید و موضوع با لحن های زشتی افزایش پیدا میکند در نهایت دو بازیکن توسط سایرین ارام می شوند اما درگیری بین دو بازیکن مهم در رختکن بارسا نشان دهنده وجود یک تنش است.

 

این حادثه میتواند به اتفاقات گذشته بارسلونا ربط داده شود وضعیت بارسلونا از ابتدای 2020 اصلا جالب نبوده است و خروج والورده باعث بوجود آمدن تنش های در رختکن بارسا شده است , بعضی از بازیکنان رختکن از خروج او از بارسلونا ناراحت هستن و کار باشگاه را درک نمیکنند و همین موضوع باعث بوجود امدن تنش های بین بازیکنان شده است , بعد از خروج والورده تنها سرجی روبرتو بوده است که با والورده شخصا تماس گرفته است...

 

بعضی از رسانه ها از جمله AS و کوپه ادعا میکنند که این دوبازیکن مهم لئو مسی و جرارد پیکه بوده اند !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.