پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزینه بارسلونا برای جایگزین عثمان دمبله چه کسانی هستند؟

کد خبر : 97720  |  زمان ارسال : سه شنبه 15 بهمن 1398
از استوانی تا جیمی ماتا

اختصاصی بارسا نیوز - عثمان دمبله به احتمال فراوان این فصل را کامل از دست داده است و بارسلونا در فکر جایگزین برای این بازیکن است.

 

طبق گزارش اسپورت لالیگا درصورتی که یک بازیکن یک تیم بیش از 5 ماه مصدوم باشد به تیم اجازه جذب یک بازیکن جایگزین را میدهد و بارسلونا حالا میخواهد گزینه های پیش روی خود را مورد بررسی قرار دهد.

 

استوانیی : این بازیکن میتواند با قیمت 20 میلیون یورویی به بارسلونا بیاید , هرچند عملکرد او در چند سال گذشته میتواند یکی از موانع این انتقال باشد.

 

ویلیان خوزه : این بازیکن در حالی که در زمستان یک قدم تا تاتنهام فاصله داشت اما در نهایت در تیم خود ماند , او میتواند تیمش را ترک کند و قیمت انتقال او هم احتمالا کم خواهد بود.

 

کارلوس باکا : باورود پاکو الکاسر او حالا به انتخاب سوم تیم خود بدل شده است او هرچند امسال در بهترین فرم خود برای گلزنی نیست اما میتواند یکی از گزینه های بارسلونا باشد.

 

رودریگو : این بازیکن در زمستان به شدت به بارسا نزدیک بود اما در نهایت والنسیا خواهاهن فروش این بازیکن نشد چرا که مبلغ زیاد 60 میلیون یورو را درخواست کرد البته هم تیمی او گامیرو هم میتواند یکی از گزینه های ارزان قیمت باشد.

 

لورن : نام دیگری بود که در زمستان به شدت به بارسا لینک شده بود اما رئال بتیس خواهان فروش این بازیکن نبود مگر انکه بارسا فسخ قرار داد او که 60 میلیون یورو است را پرداخت کند...

 

جیمی ماتا  : او اکنون جزو چهارمین مهاجم تیمش است که بیشترین دست مزد را در ختافه میگیرد , او هم میتواند یکی از گزینه ها باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.