پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آبیدال : هیچ پیشنهادی در مذاکره با ژاوی وجود نداشت / او تجربه کافی مربیگری نداشت !

کد خبر : 97721  |  زمان ارسال : سه شنبه 15 بهمن 1398
آبیدال در مصاحبه خود بعضی قضایا را روشن کرده است

احتصاصی بارسا نیوز - اریک آبیدال در مصاحبه اختصاصی اش با اسپورت به بعضی موضوعات مهم چند ماه گذشته بارسلونا اشاره کرده است. او سعی دارد کمی موضوعات را روشن سازد.

 

آبیدال گفت :

در مذاکره با ژاوی هرناندز فقط صحبت های فوتبالی شد و هیچ پیشنهادی در کار نبود اگر چنین چیزی وجود داشته است به من هم نشان دهید تا آن را ببینم , در اولین جلسه ای که با او داشتیم او فقط گوش کرد و در جلسه دوم او باید برنامه های خود را به ما میگفت , ما صرفا درباره فوتبال صحبت کردیم و تمایلی ندارم درباره سایر چیز ها از جمله نحوه کار مربی صحبت کنم , خیلی بیشتر از صحبت های که ما با ژاوی داشتیم توسط رسانه ها توشته شد.

او ادامه داد :

من از کارم ناراحت نیستم چرا که وظیفه خود را به عنوان مدیر فنی انجام دادم بدون اینکه با گزینه مربی گری صحبت کنم هرگز سراغ امضا قرار داد نخواهم رفت , من به رئیس هم گفتن که اگر میخواهد میتوانم در دو دقیقه همه چیز را قطع کنم و به بارسا برگردم.

آبیدال ادامه داد :

ژاوی تجربه چندانی ندارد درست است که بارسا خانه اوست فعلا ما با کیکه ستین قرار داد 2 ساله داریم وبه کاملا اعتماد داریم و خوشبین هستیم ژاوی قطعا به بارسا برخواهد گشت و ممکن است آن روز من هنوز در بارسا باشم یا شایدم نباشم

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.