پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آبیدال : بعد از الکلاسیکو استارت اخراج والورده زده شد / روند مذاکرات با مسی برای تمدید قرار داد به خوبی پیش می رود

کد خبر : 97722  |  زمان ارسال : سه شنبه 15 بهمن 1398
آبیدال درباره زمانی که تصمیم به اخراج والورده گرفته شده است صحبت کرده است

اختصاصی بارسا نیوز - اریک آبیدال در مصاحبه اختصاصی با اسپورت درباره موضوعات مختلفی از جمله اخراج والورده و تمدید قرار داد لئو مسی صحبت کرده است.

 

او درباره تصمیم باشگاه درباره اخراج والورده گفت :

شما هرگز نمیدانید که قرار است چه اتفاقی رخ دهد برای همین همیشه باید کار خود را انجام دهید ما کار مربی را از اول تابستان شروع کردیم و در حال بررسی گزینه ها بودیم ولی در نهایت بارتومئو تصمیم گرفت که با والورده تمدید کند در نتیجه ما دست نگه داشتیم , ما میدانستیم که مشکل بارسلونا داخلی است برای همین دوباره قرار شد به والورده اعتماد شود اکا بعد از بازی الکسیاکو 18 دسامبر با شروع به بررسی گزینه های دیگر خودمان کردیم.

 

او ادامه داد :

من شروع کردم به دیدن بازی های بارسا من به تاکتیک ها و تعویض ها روابط بازیکنان با مربی نگاه کردم هرچند همیشه رابطه بازیکنان با والورده خوب بود اما به عنوان کسی که زمانی بازی کرده است میتوانستم بو های را حس کنم من ایده خودم را به باشگاه گفتم  و به آن ها گفته ام که باید تصمیم نهایی در این باره گرفته شود , کیکه ستین DNA بارسلونا را داشت و روی جزیئات و کار های خود هم بسیار دقیق و کار بلد استاو احساس میکند که بخشی از باشگاه است.

تمدید قرار داد لئو مسی :

بله میتوانم بگویم که این کار در حال پیگیری است , تمدید قرار داد احتمالا دو یا سه ساله و یا بیشتر خواهد بود مذاکرات بارتومئو و اسکارگراوو با لئو  و ایجنتش شروع شده است من نسبت به این مذاکرات خوشبین هستم , ما بهترین بازیکن جهان را داریم و فکر میکنم لئو هم اینجا خوشحال است او از کارش در بارسا لذت میبرد و با نشان دادن سطح خود او ان را به ما نشان میدهد . از روند مذاکرات با مسی آگاه هستیم و میدانم که بزودی به توافق خواهیم رسید لئو میداند که باشگاه به او نیاز دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.