پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کیکه ستین : درست است که باخته ایم اما تیمم خوب بازی کرد / تقریبا تراشتگن در این بازی هیچ کاری نکرد !

کد خبر : 97786  |  زمان ارسال : جمعه 18 بهمن 1398
کیکه ستین میگوید تیمش بد شانس بوده است

اختصاصی بارسا نیوز - کیکه ستین سرمربی بارسلونا بعد از باخت تیمش به بیلبائو و حذف از لیگ قهرمانان اروپا نسبت به سوالات پاسخ داده است.

 

او گفت :

آن ها از فرصتی که داشتند نهایت استفاده را کردند و باید قبول کنیم که شکست خورده ایم , گاهی در فوتبال عدالت رعایت نمی شود  امروز تراشتگن تقریبا در زمین کاری نکرد ( اشاره به عدم ایجاد موقعیت گل از سوی بیلبائو ) ما هنوز تا پایان فصل بازی های زیادی داریم , در بازی امروز ما تیم برتر بودیم اما نتیجه را واگذار کردیم.

او ادامه داد :

نگران اعتماد به نفس تیم نیستم ما باید به آینده نگاه کنیم نتیجه همیشه مهمترین چیز است اما احساسات و نحوه بازی هم مهم است ما امروز خوب بازی کردیم و تنها نتوانستیم برنده باشیم , مسابقاتی وجود دارد که شما فرصت چندانی پیدا نمیکنید و گل میزنید اما بعضی وقت ها 10 فرصت گلزنی ایجاد میکنید و گلی به ثمر نمی رسانید هنوز نمیدانم علت این چیست ,  در است که ما در تمرینات تلاش میکنیم اما در بازی ها چیز های وجود دارد که تحت کنترل ما نیست.

پنالتی روی دی یانگ ؟

من دور بودم و صحنه را ندیدم اما از بقیه شنیدم که یک پنالتی واضح گرفته نشده است ولی خب به طور کلی من هرگز درباره داوری صحبت نمیکنم.

مصدومیت پیکه ؟

در نگاه اول فکر نمیکنم مشکل جدی داشته باشد , ممکن است این آسیب دیدگی به علت تب دیروز او بوده باشد , باید منتظر معاینات پزشکی باشیم

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.