پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فاش شد : بارسلونا در بازار نقل و انتقالات زمستان به اینیستا پیشنهاد داده بود !

کد خبر : 97822  |  زمان ارسال : شنبه 19 بهمن 1398
آندرس اینیستا در آستانه بازگشت به بارسلونا بوده است

اختصاصی بارسا نیوز - آندرس اینیستا هافبک اسبق بارسلونا و فعلی تیم فوتبال ویسل کوبه در زمستان از بارسلونا پیشنهاد داشته است.

 

طبق گزارش اسپورت آندرس اینیستا که به تازگی همراه با تیم فوتبال ویسل کوبه برنده سوپر جام ژاپن شد و توانست 2 مین جام خود را همراه این تیم بدست آورد و حالا با 37 عنوان قهرمانی تنها دنی الوز که 40 عنوان قهرمانی را دارد پیش روی خود دارد.

 

اینیستا در ویسل کوبه سطح فوتبال بسیار بالا و قابل توجه را ارائه کرد و همین موضوع باعث شد که او در زمستان چند پیشنهاد از اروپا و سایر نقاط دریافت کند اما احتمالا عجیب ترین پیشنهاد از سوی بارسلونا تیم اسبق خود او بوده است.

 

بارسلونا در زمستان با این بازیکن تماس گرفت تا درباره بازگشت احتمالی او به این تیم صحبت کند , بارسلونا در باره پیشنهاد های ویسل کوبه برای بخدمت گرفتن اینیستا پرسید که عملیات بسیار پیچیده ای بود  چرا که اینیستا 2 سال با ویسل کوبه قرار داد دارد تیمی که او اکنون کاپیتان و یکی از قطعه های اساسی آن است و از طرف دیگر خود اینیستا هم دوست دارد چالش خود را در لیگ قهرمانان اسیا شروع کند.

 

بنابراین آینده اینیستا در ژاپن ادامه دارد و حداقل برای دو سال دیگر خبری از انتقال او به باشگاه دیگری نیست با این حال تماس بارسلونا برای او قابل توجه بوده است چرا که این پیشنهاد نشان میدهد که کاپیتان اسبق بارسلونا هنوز هم در سطح عالی و تعیین کننده ای حضور دارد.

 

رویای کیکه ستین

 

کیکه ستین هنگام ورود به بارسا در پاسخ به این سوال که میخواهد کدام بازیکن افسانه ای را در تیمش داشته باشد گفت که " اینیستا هرچند او هنوز از فوتبال خداحافظی نکرده است شاید روزی ما او را بازگرداندیم ( خنده ) , اما واقعیت این است که بارسلونا واقعا برای او تلاش کرد اما به دلیل داشتن قرار داد اینیستا نتوانست پیشنهاد خود از بارسلونا را قبول کند..

 

اینیستا در پایان 2 سال قراردادش 37 ساله خواهد شد و بعد از آن تصمیم میگرد که مربی شود یا به بازی کردن ادامه دهد هرچند خود او هم گفته است که بعد از خداحافظی ار فوتبال احتمالا به دنیای مربیگری وارد خواهد شد

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.