پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیمه دوم و دقایق پایانی بلای جان بارسلونا : پای کم کاری بازیکنان در میان است ؟

کد خبر : 97838  |  زمان ارسال : یکشنبه 20 بهمن 1398
8 بازی و 6 گل , آماری نه چندان خوب برای تیمی که میخواهد در تمام عناوین برنده باشد

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا در حالی که ادعا میکند این تیم در همه رقابت ها یکی از شانس های اصلی کسب جام است که در دو رقابت اخیر حذف شده است , جام حذفی اسپانیا و سوپر کاپ اسپانیا , برعکس گفته های باشگاه شرایط این تیم خوب به نظر نمی رسد.

 

طبق گزارش مارکا در سال 2020 و تا بدین جا بارسلونا از دو رقابت کنار رفته است , سوپر کاپ اسپانیا و کوپا دل ری , در این 8 بازی بارسلونا 10 گل دریافت کرده است که این میزان برای بارسا بسیار مهم است اما از آن مهم تر نحوه به ثمر رسیدن گل ها هستند , از این 10 گل تنها 1 گل در نیمه اول بازی ها زده شده است و در اصل بارسلونا 9 گل بعدی را از نیمه دوم به بعد خورده است , تنها مقابل ایبیزا بود که بارسا یک گل را در نیمه اول دریافت کرد.

 

و چند گل از این مقدار هم در لحظات پایانی زده شده است زمانی که هنوز والورده سرمربی بارسلونا بود با گل دقیقه 87 این تیم بارسا صدر جدول را از دست داد  این در حالی بود که چند روز بعد بارسا با نتیحه 3 بر 2 به اتلتیک مادرید باخت و از کوپا دل ری حذف شد , موراتا دقیقه 81 گل تساوی را زد و کوریا 5 دقیقه بعد گل برتری را به بارسلونا زد و بعد از ان خداحافظ سوپر جام.

 

در بازی مقابل والنسیا بارسلونا 2 برصفر باخت که هر دو گل در نیمه دوم به ثمر رسید , در مقابل لوانته هم این تیم در نوکمپ و دقایق پایانی به گل رسید و همین موضوع باعث شد ترسی در تیم بوجود بیاید که شاید آن ها گل تساوی را هم بزنند هر چند آن دیدار با نتیجه 2 بر 1 به سود بارسا به اتمام رسید.

 

پنجشنبه قبلی آخرین بازی بارسا طی چند هفته گذشته بود و بازهم همان داستان تکراری , در دقایق پایانی این بار ویلیامز در سن مامس یک گل به بارسا زد که به معنی حذف بارسا از کوپا دل ری بود.

 

واقعیت این است که تعداد گل های زیادی در دقایق پایانی به ثمر رسیده است که میتواند به طور مستقیم با نحوه کار مربی در تماس باشد , اریک آبیدال گفته بود که بعضی از بازیکنان بر روی نیمکت کار های خود را به خوبی انجام نمیدهند , آیا برای کیکه ستین هم همینطور است ؟

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.