پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : 3 نکته ای که میتواند از بازی بارسلونا و رئال بتیس گرفت

کد خبر : 97866  |  زمان ارسال : دوشنبه 21 بهمن 1398
27 شوت لئو مسی و بدون گل !

اختصاصی بارسا نیوز - بارسولنا دیشب در یک بازی حساس و جنجالی مقابل رئال بتیس توانست به لطف درخشش لئو مسی 3 بر2 این تیم را شکست دهد , لئو در این بازی سه پاس گل داد هرچند هر دو گل خورده بارسا روی اشتباهات فردی بازیکنان این تیم به ثمر رسید ,  در زیر نگاهی می اندازیم به 3 نکته ای که میتوان از این بازی بدست آورد.

 

نکته اول : لئو مسی نمیتواند گل بزند اما پاس گل های او کماکان حاضر هستند !

 

ممکن است که مسی راه گل زدن به رئال بتیس را پیدا نکرد اما هر سه گل بازی روی پاس او به ثمر رسید , اولین پاس او به دی یانگ بود که به زیبای هرچه تمام تر به او رسید و دو پاس دیگر او روی ضربات ایستگاهی برای بوسکتس و لنگلت انجام شد.

 

با سه پاس گل امشب او در مجموع در این فصل لالیگا 11 پاس گل داده است که او را به صدر لالیگا از این حیث می رساند و نفر دوم با او 4 پاس گل هنوز اختلاف دارد. لئو مسی در 3 بازی اخیر بارسلونا 5 پاس گل داده است اما در کمال تعجب هیچ گلی را در این بازی ها نتوانسته است بزند , این به معنی نیست که او برای گلزنی تلاش نکرده است در بازی دیشب او 3 شوت داخل چهارچوب داشت اما دروازه بان ایت تیم هر سه شوت را مهار کرد .

 

لئو مسی طبق آمار در بازی های گذشته 27 شوت به سمت دروازه بان ها زده است که هیچ یک از آن ها به گل منجر نشده است , مطمئنا این آمار چندان دوام نخواهد آورد و دیر یا زود او دوباره به روند گلزنی ادامه میدهد.

 

نکته دوم : کلمنت لنگلت مقداری از هرکاری را انجام داد !

 

جرارد پیکه به دلیل 5 کارته شدن از بازی مقابل بتیس محروم که این یعنی لنگلت و اومتیتی هر دو مقابل بتیس در ترکیب ثابت هستند , لنگلت در دقیقه 10 بازی با یک هند تیم بتیس را صاحب یک پنالتی کرد که منجر به گل شد اما در ادامه او توانست یک گل برای بارسا با ضربه سر بزند , در نیمه دوم او کارت زرد اول خود را دریافت کرد و تها  چند دقیقه بعد او کارت زرد دوم و در نهایت کارت قرمز خود را دریافت کرد و از بازی اخراج شد

 

خوشبختانه تیم بتیس از قبل ده نفره شده بود و این اخراج روی نتیجه بازی تاثیری نداشت هرچند او بازی بعدی بارسا مقابل ختافه را از دست داد و به احتمال بسیار زیاد در بازی مقابل ختافه پیکه و اومتیتی در ترکیب ثابت خواهند بود.

 

 

نکته سوم : فرانک دی یانگ هجومی تر بازی میکند

 

فرانک دی یانگ از زمان پیوستن به بارسلونا زمان خوبی را در بارسا سپری کرده است هرچند پُست بازی او در بارسا با انچه در آژاکس بوده است متفاوت شده است , دی یانگ طی مصاحبه ای اعلام کرده بود که اگر در جای بوسکتس بازی کند میتاوند موثر تر باشد برای همین است 10 به خودش 6 داده بود .

 

هرچند اگر خود او بازی دیشبش مقابل بتیس را ببیند از حرف خود پشیمان می شود چرا که او در ویلامارین عملکرد بسیار خوبی داشت که او را به کانون توجهات تبدیل کرده بود و مطمئنا قرار هم نیست که او به پُست دیگری انتقال داده شود در حالی که او هنوز در حال پیشرفت در این پُست جدید است .

خود او بعد از بازی گفته بود که " بعد از چند بازی این یکی از بهترین بازی های من برای بارسا بوده است " و بنظر می رسد خود او هم از بازی اش مقابل بتیس لذت برده است و ممکن است که این لذت ادامه دار باشد...

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.