پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خورخه والدانو : لئو مسی بعدی بیشتر شبیه رونالدو خواهد بود اما با سواد تر از هر دو !

کد خبر : 97884  |  زمان ارسال : سه شنبه 22 بهمن 1398
بازیکن اسبق رئال مادرید به تمجید از لئو مسی پرداخته است

اختصاصی بارسا نیوز - خورخه والدانو بازیکن اسبق رئال مادرید در رابطه با لئو مسی و آینده فوتبال صحبت کرده است او میگوید اگر قرار باشد یک لئو مسی دیگر ظهور کند او بیشتر شبیه رونالدو خواهد بود تا مسی الان .

 

خورخه والدانو گفت :

مسی یک اعجوبه فوتبالی است او چیز های را که دارد به آکادمی بارسا و خیابان های آرژانتین مدیون است  که تا سن 13 سالگی در آن جا بازی میکرد سپس  با یک آموزش متفاوت تر او به بارسا منتقل شد و آن جا بود که یاد گرفت فوتبال را جذاب تر اما خیلی رسمی تر بازی کند. امروزه خیابان ها از آموزش بازیکنان تقریبا حذف شده اند در آمریکای جنوبی هنوز مناطق فقیری وجود دارند که فوتبال همچنان در آن سلطنت می کند.

او ادامه داد :

مسی بعدی بیشتر از آن که شبیه لئو باشد شبیه رونالدو خواهد بود , از نظر جسمی غیر انسانی و رقابتی تر و به همان اندازه قهرمانانه اما از نوعی متفاوت با لئو مسی که اکنون داریم. استعداد لئو بی نظیر است او در زمین میداند چگونه توازن را ایجاد کند او نسبت به گذشته بالغ تر و از قدرت خود آگاه تر است .

خورخه اضافه کرد :

فعلا یک لئو مسی وجود دارد و دشوار است که بگویم بعد از او چه چیز دیگری خواهد آمد با توجه به اینکه ار نبوغ حدود 15 یا 20 سال یک بار به دنیا می آید ... , فرد بعدی اما تحظیلات دانشگاهی بهتری خواهد داشت !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.