پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

معضل بزرگ ستین در خط دفاعی + سه گزینه فعلی

کد خبر : 97898  |  زمان ارسال : سه شنبه 22 بهمن 1398
ستین چند گزینه پیش رو دارد

اختصاصی بارسا نیوز - وضعیت در خط دفاع بحرانی است.

 

طبق گزارش اسپورت ، شرایط جرارد پیکه برای دیدار مقابل ختافه هنوز مشخص نیست ، ساموئل اومتیتی هم که از فرم خوبش فاصله گرفته و کلمنت لنگلت نیز به علت محرومیت نمیتواند تیم را همراهی کند. حالا با توجه به مشکلات اخیر کیکه ستین باید برای خط دفاعی خود یک تصمیم مهم و کلیدی بگیرد و در حال حاضر سه نقشه برای پوشش خط دفاعی خود در مقابل دارد.

 

 

سوال اول آن است که آیا جرارد پیکه برای دیدار مقابل ختافه آماده است ؟ پیکه به علت محرومیت در دیدار مقابل بتیس غایب بود هر چند که با یک مشکل جزئی نیز مواجه شده که باعث شد او در تمرینات گروهی غایب باشد. اومتیتی نیز به علت ورم زانو در تمرین روز گذشته تیم غایب بود.

 

راه حل اول : استفاده از زوج پیکه و اومتیتی

قطعا این انتخاب محافظه کار ترین گزینه خواهد بود هر چند که همه چیز به وضعیت جسمانی بازیکنان بستگی دارد. ابتدا باید عملکرد و حضور آن ها در جلسات تمرینی پیش رو مورد ارزیابی قرار گرفته شود و بعد از آن کادر فنی و کیکه ستین تصمیم نهایی را میگیرند.

 

راه حل دوم : استفاده از دی یانگ یا بوسکتس

راه حل دیگر استفاده از فرنکی دی یانگ و سرخیو بوسکتس دو هافبک دفاعی در قلب خط دفاعی تیم است. بعد از اینکه لنگلت در مقابل بتیس اخراج شد سرمربی تیم تصمیم گرفت از بوسکتس در این پست استفاده کند. دی یانگ نیز در آژاکس سابقه بازی در خط دفاعی را دارد.

 

راه حل سوم : استفاده از آرائوخو

قطعا جسورانه ترین انتخاب میتواند استفاده از آرائوخو باشد. این مدافع اروگوئه ای بالاتر از تودیبو موفق شد اعتماد والورده سرمربی سابق تیم را بدست آورد و در نهایت نیز تودیبو به صورت قرضی راهی شالکه شد. در بازی مقابل بتیس ستین چندان اعتمادی به آرائوخو نشان نداد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.