پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

صحبت های نا مطمئن دکتری که دمبله را عمل کرد : احتمال مصدومیت دوباره او وجود دارد !

کد خبر : 97908  |  زمان ارسال : چهارشنبه 23 بهمن 1398
دکتر لمپاینین با شک و شبه درباره دمبله صحبت میکند

اختصاصی بارسا نیوز - عثمان دمبله مهاجم بارسا به دلیل پارگی تاندون و عمل جراحی آن حدود 6 ماه دور از میادین خواهد بود دکتر لمپاینین یکی از تکنسین های مسئول جراحی دمبله در باره شرایط این عمل و وضعیت دمبله صحبت کرده است.

 

او گفت :

خوشبختانه عمل جراحی با موفقیت انجام شد و خود دمبله هم از بابت عمل کاملا خوشحال بود , اما اینگونه مصدومیت ها نیاز به دوره بهبودی بیشتری دارد چرا که احتمال عود در هر مصدومیت بزرگی همانند این زیاد است و قطعا مدت زمان بهبودی هم ممکن است بیشتر باشد.

او ادامه داد :

وقتی میزان ضربه زیاد باشد همانند دمبله , ضایعه ممکن است عود کند و ممکن است دوباره این مصدومیت پیش بیاید چرا که عوامل زیادی وجود دارند که میتوانند روی این ناحیه تاثیر بگذارند.

یعنی باید منتظر تکرار همین مصدومیت در مدت زمان دیگری باشیم ؟

رابطه ما با بارسا بسیار نزدیک است و مواردی وجود دارد که نمیتوانم آن را به شما بگویم و نمیتوانم تمام جزئیات را به زبان بیاورم , دوست ندارم درباره مصدومیت دوباره این بازیکن صحبت کنم , وظیفه من عمل جراحی او بود که عملیات با موفقیت انجام شد و اطمینان میدهم او بعد از 6 ماه میتواند دوباره به زمین برگردد. البته اگر بازیکن سرعتی باشد همانند دمبله استرس برای مصدومیت قسمت های از بدن همچون تاندون بالا خواهد رفت چرا که سرعت همیشه باعث آسیب دیدگی به این قسمت می شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.