پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مدارک پزشکی دمبله امروز به فدراسیون اسپانیا ارسال می شود : آغاز شمارش معکوس برای بارسا

کد خبر : 97936  |  زمان ارسال : پنجشنبه 24 بهمن 1398
3 گزینه فعلا در صدر علاقه باشگاه هستند

اختصاصی بارسا نیوز - بعد از عمل جراحی عثمان دمبله باشگاه اعلام کرده است که او حدود 6 ماهه دور از میادین خواهد بود و بدین ترتیب بارسا میتواند یک جانشین برای این بازیکن در لالیگا جذب کند.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو ساعت های تعیین کننده ای در انتظار امضای قرار داد برای جانشین عثمان دمبله مصدوم برای بارسلونا وجود خواهد داشت , امروز کلید اصلی این عملیات مشخص خواهد شد باشگاه بارسلونا قصد دارد که مدرک پزشکی مصدومیت 6 ماهه دمبله را امروز به فدراسیون ارسال کند تا فدراسیون در فاصله 72 ساعت به بارسا پاسخ دهد که آیا میتواند برای بازیکن مصدوم خود جانشین تعین کند یا خیر.

 

امروز با توجه به منابع نزدیک موندو تایید شده است که جلسه ای برای بررسی گزینه های احتمالی جانشینی او در تیم برگزار خواهد شد البته باید توجه داشت که این بازیکن نمیتواند در لیگ قهرمانان بازی کند و صرفا در لالیگا کاربرد خواهد داشت.

 

امروز آبیدال همراه با کیکه سیتن و گراوو و مدیر اقتصادی باشگاه جلسه را با هم ترتیب خواهند داد تا احتمالات این انتقال در نظر گرفته شود , مشخصا است که بارسا دچار کمبود بازیکن است , لئو مسی و گریزمان و آنسو فاتی تنها مهاجمین تیم اول هستند در حالی که در بعضی بازی ها روبرتو و حتی دی یانگ به عنوان وینگر عمل کرده اند.

 

بارسلونا به دنبال مجوز فدراسیون نمی خواهد روند این بررسی را 15 روز که فدراسیون به بارسا اجازه خواهد داد تا یک جانشین پیدا کنند را طولانی کند , ایده بارسا این است که بازیکن مد نظر در بازی مقابل ایبار در نوکمپ برای هفته بعدی در دست رس باشد تا بارسا بتواند ترکیب بهتری با توجه به بازی همان هفته آن ها مقابل ناپولی در مرحله 1/8 لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

 

چندین فرمول وجود دارند , یکی گران قیمت دیگری مقرون به صرفه و آن یکی بدون تکلیف , از طرف دفاتر بارسا تایید شده است که سه گزینه لوکاس پرز از آلاوز و آنخل رودریگز از ختافه و لورن مورن از بتیس گزینه های بارسا برای جانشین عثمان دمبله مصدوم هستند. هرسه این گزینه ها از ویلیان خوزه ای که از جدول خرید های بارسا خط خورد مقرون به صرفه تر هستند.


وجود چندین بند

 

در مورد لوکاس پرز بند او 15 میلیون یورو است و انخل بند فسخ 10 میلیون یورویی دارد که میتوان ختافه را با هزینه ای بین 5 تا 10 میلیون یورو راضی به این انتقال کرد , در مورد لورن که ستین او را از زمان بتیس میشناسد بند او 60 میلیون یورو است اما با توجه به روابط خوب دو باشگاه باهمدیگر احتمالا قیمت کمتر از این ها خواهد بود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.