پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

الکلاسیکو اسپانیایی برای جذب لاتارو مارتینز : بارسلونا دست بالا را دارد !

کد خبر : 97970  |  زمان ارسال : جمعه 25 بهمن 1398
زیدان باید یکی از 4 بازیکن غیر اروپایی خود را بفروشد

اختصاصی بارسا نیوز - بارسولنا مدت ها است که لاتارو مارتینز مهاجم اینتر را زیر نظر دارد , هنگامی که بارسا در لیگ قهرمانان اروپا با اینتر بازی داشت عملکرد خوب لاتارو در آن دیدار ها باعث جلب توجه کاتالان ها حتی بیشتر از قبل شد.

 

طبق گزارش روزنامه AS بارسلونا بعد از پابه سن گذاشتن لوئیس سوارز به دنبال یک گزینه دیگر و جوان در خط حمله خود هستند و لاتارو مارتینز مدت هاست به عنوان یک گزینه اصلی برای این تابستان در نظر گرفته شده است اما طبق گزارش رسانه های آرژانتینی رئال مادرید هم طی چند روز گذشته به این بازیکن علاقمند شده است و در باره او و بند فسخ قرار داد 111 میلیون یورویی او در ماه ژوئن صحبت کرده است. بنظر می رسد یک الکلاسیکو اما این بار از نوع نقل و انتقالات را در تابستان شاهد خواهیم بود. ولی بارسلونا اکنون دست بالا را در این معامله دارد.

 

سهمیه غیر اروپایی رئال مادرید اکنون پر است.

 

مشکل اصلی رئال مادرید برای جذب لاتارو مربوط به پسپورت غیر اروپایی این بازیکن است , رئال مادرید هم اکنون وینسیوس جونیور و رودریگو و ملیتو را با پاسپورت غیر اروپایی دارد و از سوی دیگر آن ها رانیر را هم که البته قرار دادش با تیم پایه رئال مادرید خواهد بست را هم دارند.

 

این بدین معنی است که باشگاه رئال مادرید اگر میخواهد لاتارو را به خدمت بگیرد با یکی از این 4 بازیکن را بفروش برساند این درحالی است که همه آن ها سنی پایین تر از 22 سال دارند و جزو اینده باشگاه هستند و بنظر می رسد رئال مادرید چنین کاری نخواهد کرد البته شاید این بار بحث فروش وینسیوس به میان بیاید !

 

برعکس رئال بارسلونا در این باره مشکلی ندارد.

 

تیم فوتبال بارسلونا هم اکنون 2 بازیکن را با پاسپورت غیر اروپایی دارد و هنوز میتواند که یک بازیکن دیگر هم جذب کند , آرتور ملو و آرتور ویدال دو بازیکن غیر اروپایی بارسا هستند هرچند ویدال به احتمال زیاد این تابستان از بارسلونا جدا می شود و ممکن است به همان اینتری برود که بارسا چشم به جذب مهاجمین آن ها دارد و این میتواند روند این مذاکرات را حتی بهتر هم کند

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.