پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بعد از محرومیت منچسترسیتی : نگاه ویژه تیم های مطرح اروپایی به بازیکنان و حتی مربی این تیم !

کد خبر : 97979  |  زمان ارسال : شنبه 26 بهمن 1398
منچستر سیتی در بلا تکلیفی جدی گیر کرده است

اختصاصی بارسا نیوز - تیم فوتبال منچسترسیتی در یک اقدام جنجالی از سوی یوفا 2 سال از تمامی رقابت های لیگ قهرمانان محروم شده است , این موضوع میتواند ضربه سنگینی را به این تیم وارد کند.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو مجازات تیم پپ گواردیولا از رقابت های اروپای تا سال 2022 باعث جنجال زیادی در اروپا و رسانه های انگلیسی از جمله عصر منچستر شده است , این رسانه میگوید با توجه به این محرومیت احتمال دارد که بعضی از ستاره های فعلی تیم در فکر خروج از باشگاه قرار بگیرند عدم حضور آن ها در دو پنجره لیگ قهرمانان اروپا باعث نگاه ویژه تیم های همچون بایرن مونیخ و رئال مادرید و یونتوس و بارسلونا به شرایط بازیکنان و حتی سرمربی این تیم پپ گواردیولا شده است.

 

از دست دادن ستاره های فعلی یکی از اخظار های است که این نشریه آن را گوش زد می کند . این نشریه میگوید هرچند سیتی میگوید که نیازی به فروش ستاره گانش ندارد اما با شرایط فعلی نباید اینگونه قاطعانه در این باره صحبت کرد .

 

در همین راستا این نشریه به تاثیر این محرومیت برای جذب ستاره ها و بازیکنان آینده تیم صحبت کرده است , سیتی در تابستان در نظر داشت که یک یا دو مدافع , سک مدافع چپ و یک مهاجم جایگزین برای آگوئرو جذب کند اما چه بازیکن حاضر خواهد بود وقتی مثلا 4 سال قرار داد با سیتی ببند در حالی که میداند قطعا در 2 سال ابتدایی در لیگ قهرمانان حضور نخواهد داشت ؟!

 

بازی برگشت رئال مادرید مقابل سیتی در ورزشگاه اتحاد پر سرو صدا خواهد بود

 

باشگاه منچستر سیتی هنوز در لیگ قهرمانان امسال حضور دارند آن ها اکنون با رئال مادرید باید بازی کنند بازی که ابتدا در برنابئو خواهد بود  و بدون شک در بازی برگشت و در ورزشگاه اتحاد هواداران این تیم نسبت به تصمیم یوفا سروصدا های زیادی انجام خواهند داد و قطعا این تصمیم بدون پاسخ آن ها نخواهد ماند . همچنین این روزنامه می گوید با توجه به اینکه پپ و بازیکنان میدانند تا 2 سال دیگر نمیتوانند در این رقابت ها حضور داشته باشند بنابراین نهایت تلاش خود را برای قهرمانی د شکست رئال مادرید در این رقابت ها انجام خواهد داد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.