پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رقابت تابستانی بارسلونا و یوونتوس برای جذب ویلیان !

کد خبر : 97980  |  زمان ارسال : شنبه 26 بهمن 1398
یوونتوس به دنبال جذب ویلیان در تابستان است

اختصاصی بارسا نیوز - تیم فوتبال بارسلونا مدت ها است که به ویلیان علاقه مند است هرچند تا به امروز نتوانسته است این بایکن را جذب کند اما با توجه به شرایط قرار داد این بازیکن ممکن است بارسا به خواسته خود برسد.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو باشگاه بارسلونا مدت ها است که به ویلیان علاقه مند است و چه در تابستان گذشته و چه در زمستان برای این بازیکن تلاش کرد اما چلسی حاضر به معامله نشد البته خود بازیکن هم گفته بود هدفش ماندن در چلسی است ولی با توجه به اینکه قرار داد این بازیکن تابستان به اتمام میرسد بنظر میرسد ویلیان از تصمیمش برای ماندن در چلسی پشیمان شده است.

 

بارسلونا پیرو  علاقه خود احتمالا در تابستان برای این بازیکن که در آن زمان بازیکن آزاد محسوب می شود  برای او پیشنهاد دوباره میدهد البته این بار او تنها نخواهد بود . باشگاه فوتبال یونتوس هم یکی از جدیدترین تیم های است که به این بازیکن علاقه پیدا کرده است و میخواهد او را در تابستان به صورت بازیکن آزاد جذب کند.

 

یوونتوس از جذب بازیکنان آزاد به نوعی تبحر دارد آن ها بازیکنانی از جمله امره جان و آرون رمزی و رابیوت را به همین روش جذب کرده است .

 

چلسی میخواهد ویلیان که 5 گل و 5 پاس گل برای این به ثمر رسانده است را در تیم نگه دارد اما ویلیان پیشنهاد تمدید قرار داد سال به سال را قبول نمیکند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.