پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کاپیتان پویول : اگر کاسیاس با من تماس بگیرد با او حرف خواهم زد / بازیکنی همچون لئو مسی میتواند تا 38 سالگی بازی کند

کد خبر : 98008  |  زمان ارسال : یکشنبه 27 بهمن 1398
کارلوس پویول به تیم بارسلونا امیدوار است

اختصاصی بارسا نیوز - کارلوس پویول کاپیتان اسبق بارسلونا در رابطه با همکاری او و کمک او به کاسیاس برای پست رئیاست فدراسیون اسپانیا (RFEF) صحبت کرده است او میگوید به او پیشنهادی نداده است اما اگر بخواهد به او کمک خواهد کرد , همچنین پویول درباره اوضاع فعلی بارسا و لئو مسی صحبت کرده است.

 

البته به گزارش مارکا خود کاسیاس هنوز در این باره موضع رسمی نگرفته است و فعلا بنظر می رسد  لوئیس روبیالیس رئیس فعلی در این پُست بی رقیب خواهد بود .

 

کارلوس پویول گفت :

من هیچ اطلاعی ندارم که کاسیاس قصد نامزد شدن برای این پست را دارد یا خیر و در این باره هم چیزی نمیگویم چرا که شما رسانه ها منتظر هستید مچ من را بگیرید , در حقیقت من زمان برگزاری این انتخابات را هم نمیدانم ( زمان آن اسفند ماه است ) , ایکر دوست من است و اگر با من تماس بگیرد به حرف هایش گوش خواهم داد , البته من دوستانی هم در بارسا دارم که با من تماس گرفته اند اما با آن ها همراه نشده ام ( در امور مدیریتی ) این گونه پُست ها چیز های است شما باید مردم را متقاعد کنید و این دشوار است این تصمیم که هر فردی بخواهد در این زمینه باشد یا خیر میتواند تصمیم بزرگی در زندگی شخصی هر فردی باشد.

بعد از بازنشستگی مربی نشده اید ؟

بیشتر از مربی بودن از مدیر فنی یا هیئیت مدیره بیشتر خوشم می اید در مربیگری رقبای زیادی وجود دارد اما من چیز های در فوتبال دارم هرچند ترجیح میدهم که دوباره به زمین فوتبال برگردم و بازی کنم اما این غیرممکن است.

جدایی لئو مسی از بارسلونا ؟

لئو مسی 32 ساله است و بازیکنانی همانند لئو که اینگونه از خودشان مراقبت میکنند میتوانند تا 38 سالگی فوتبال بازی کنند چرا وقتی او اکنون در بارسلونا است ما درباره بارسای بدون او صحبت میکنیم ؟ , کاری که ما باید انجام دهیم این است که همراه او برای بردن و پیروزی تلاش کنیم

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.