پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مهاجم جایگزین عثمان دمبله نه آنخل است نه پرز : مارتین بریتویت خواهد بود !

کد خبر : 98018  |  زمان ارسال : دوشنبه 28 بهمن 1398
بارسلونا جایگزین عثمان دمبله را از لگانس انتخاب کرده است

اختصاصی بارسا نیوز - باشگاه فوتبال بارسلونا از روز پنجشنبه مدارک لازم برای اخذ مجوز خرید بازیکن را به فدراسیون اسپانیا ارسال کرده است و بنظر می رسد امروز جواب نهایی آن مشخص شود , بارسلونا خود را برای خرید یک جانشین آماده میکند.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو باشگاه بارسلونا که لوکاس پرز و آنخل رودریگز به عنوان جانشین دمبله به این باشگاه لینک شده بودند در حال بررسی یک گزینه دیگری است و بنظر می رسد تصمیمات جدی برای جذب این بازیکن از قبل گرفته شده است.

 

مارتین بریتویت 28 ساله مهاجن لگانس مهمترین گزینه مدیران فنی بارسا برای تقویت خط حمله خود با توجه به مصدومیت عثمان دمبله است , مهاجم دانمارکی لگانس در زمستان به صورت قرضی به لگانس پیوست و در واقع در فصل گذشته در 19 بازی توانست 5 گل و 5 پاس گل بدهد .

 

بعلاوه جدا از عملکرد آماری این بازیکن او کیفیت بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است او در مقابل تیم های بالای جدول از جمله بارسا و رئال و اتلتیک مادرید وسویا و والنسیا عملکرد چشم گیری داشته است , این باشگاه مادریدی با توجه به درخشش او تصمیم گرفت قرارداد او را رسمی کند , او با 5 میلیون یورو اکنون تا 30 ژوئن 2023 با این باشگاه قرار داد دارد.

 

ایجنت او همان ایجنت فرانک دی یانگ است.

 

بریتویت یک مهاجم مبارز و قدرتمند است که معمولا در پست شماره 9 بازی میکند اما میتواند در وینگر هم اثر گذار باشد به این ترتیب ستین میتواند از او در پست های مختلفی استفاده کند , او در این فصل 24 بازی انجام داده است که 6 گل و 1 پاس گل داده است. ایجنت او همان ایجنت فرانک دی یانگ است و این میتواند روند مذاکرات را بسیار سرعت ببخشد , پیوستن او به بارسا به مجوز لالیگا بستگی دارد .

 

با اعلام رسمی فدراسیون برای اجازه بارسا مدیران فنی از بین گزینه های که شامل لوکاس پرز و آنخل رودریگز هم هستند یک بازیکن را انتخاب خواهند کرد که باتوجه به منابع موندو برایتویت فعلا نزدیک ترین گزینه برای جانشینی عثمان دمبله در بارسلونا است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.