پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جوردن هندرسون : از بازگشت کوتینیو به لیورپول استقبال میکنیم

کد خبر : 98041  |  زمان ارسال : سه شنبه 29 بهمن 1398
بازیکن لیورپول میگوید دوست دارد فلیپ به لیورپول برگردد

اختصاصی بارسا نیوز - فلیپ کوتینیو مهاجم فعلی بارسلونا که به بایرن مونیخ قرض داده شده است هنوز نتوانسته به سطح بازی خود در لیورپول برگردد برای همین نه بایرن مونیخ و نه بارسلونا به دنبال به خدمت گرفتن او نیستند و اکنون شایعاتی درباره بازگشت او به لیورپول به گوش می رسد , هندرسون بازیکن فعلی لیورپول از این خبر خوشحال شده است اما میگوید این موضوع در دست او و یا سایر بازیکنان نیست.

 

هندرسون می گوید :

فلیپ دوست خوب من بود , من فکر میکنم او یک فوتبالیست استثنایی است او همه چیز دارد , یک نگرش عالی  در فوتبال و همچنین او عاشق فوتبال هم است , بنابراین مطمئنا برای من همیشه بازگشت او مورد استقبال است هرچند این موضوع بر عهده من نیست.

 

وی ادامه داد :

احتمالا بهترین کار این است که از مدیر بخواهید نسبت به این خبر نظر بقیه بازیکنان را بپرسند بنابر این اگر از هرکدام از بازیکنان بپرسید که ایا دوست دارند فلیپ به لیورپول برگردد ,  من یقین دارم که آن ها میگویند بله و دوست دارند او به اینجا برگردد.

وی همچین اضافه کرد :

اما فکر میکنم که دوران او در اینجا به گذشته مربوط است او از باشگاه رفته است و امیدوارم که در آینده به همان فلیپ کوتینیو تبدیل شود که ما اینجا میدیدیم.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.