پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بحث و گفتگوی مهم بازیکنان بارسلونا در واتس آپ درباره حواشی اخیر

کد خبر : 98050  |  زمان ارسال : سه شنبه 29 بهمن 1398
بازیکنان بارسلونا نمیتوانند تمرکز خود را روی بازی ها بگذارند

اختصاصی بارسا نیوز - حواشی بارسلونا بخصوص بعد از اخراج والورده گویا تمامی ندارد , بعد از جرو بحث آبیدال با لئو مسی این بار پای بارتومئو و فعالیت او علیه بازیکنان به میادین باز شده است. همه این ها در حالی است که بارسلونا هفته بعدی باید در لیگ قهرمانان اروپا و بازی الکلاسیکو به میدان برود.

 

طبق گزارش روزنامه AS بازیکنان بارسلونا دیروز بعد از ظهر در واتس آپ به بحث و جدل درباره حواشی اخیر و ادعای کادنا سر درباره حمله مستقیم بارتومئو به بازیکنان برای انحراف ذهنی عموم صحبت کرده اند.

 

آتش حواشی اخیر بارسلونا مبنی بر استخدام یک شرکت برای حذف انتقاد ها و نظرات منفی درباره هیئت فنی و شخص بارتومئو و همچنین تحت فشار قرار دادن بازیکنان بارسلونا توسط خود باشگاه به رختکن بارسلونا هم رسیده است همانطور که یک منبع آگاه به AS گفته است بازیکنان دیروز در واتس آپ درباره این حواشی به بحث و جدل پرداخته اند تا درباره حواشی اخیر بخصوص حمله مستقیم رسانه ای به مسی و پیکه دو کاپیتان تیم صحبت کنند.

 

واکنش ها نسبت به این اخبار متفاوت بوده است و از حس شادابی و شوخی تا شک و تردید بازیکنان را در برگرفته است و در برخی موارد هم بیقراری بین بازیکنان دیده شده است , برخی از بازیکنان بیشتر از این نگران هستند که در چنین برهه حساس فصل باشگاه چگونه میتواند همچین مسائلی را مدیریت کند و دیگر ناراحتی درباره تمرکز تیم روی بازی ها با توجه به حواشی اخیر اعم از اخراج والورده و مذاکره با ژاوی و صحبت های آبیدال و مقصر نشان دادن رختکن درباره اخراج والورده و واکنش مسی و در آخر هم حمله خود باشگاه به بازیکنان  آن هم در آستانه بازی مقابل ناپولی و الکلاسیکو است.

 

واقعیت این است که احساس خستگی ذهنی بازیکنان باتوجه به تمام حواشی اخیر کاملا آشکار است و حذف از لیگ قهرمانان و یا شکست در الکلاسیکو میتواند اوضاع را حتی بدتر هم کند . این پیامد ها را هیئت بارسلونا هم فهمیده است و برای همین است که طبق گزارش موندو قرار است امروز بارتومئو رئیس باشگاه درباره حواشی اخیر با بازیکنان صحبت کند تا ابهامات را از بین ببرد.

 

رختکن بارسلونا اما از تصمیمات باشگاه مخصوص درباره موضوعاتی همانند امضای ناامید کننده با نیمار , عدم جذب بازیکن در زمستان با وجود فروش سه بازیکن , اخراج والورده و انداختن تقصیر بر دوش بازیکنان , مذاکرات با ژاوی هرناندز و در آخر هم حوشای بارتومئو  ناراحت هستند و منتظر یک سری حرف های قاطعانه و دلایل قانع کننده هستند که بنظر می رسد بارتومئو امروز میخواهد آن را به بازیکنان بدهد!

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.