پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اوپامکانو احتمال جدایی خود را رد نکرد: بارسلونا آماده به خدمت گرفتن این مدافع است !

کد خبر : 98053  |  زمان ارسال : سه شنبه 29 بهمن 1398
دیو اوپامکانو مدافع لایپزیگ می گوید احتمال دارد در تابستام از این تیم برود

اختصاصی بارسا نیوز - دیو اوپامکانو مدافع تیم فوتبال لایپزیگ مدت زیادی است که تحت نظر بارسلونا قرار دارد , بارسا در تابستان میخواهد یک مدافع خوب به خدمت بگیرد و دیو اوپامکانو یکی از گزینه های جدی باشگاه است هرچند بارسلونا تنها مشتری این بازیکن نیست.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو دیو اوپامکانو مدافع لایپزیگ یکی از بهترین بازیکنان جوان فعلی اروپا است او 21 سال سن دارد و بارسلونا به دنبال جذب این بازیکن است , رقیب بزرگ بارسلونا بایرن مونیخ در آلمان است , این باشگاه میخواهد سریعا با او به توافق برسد و به گونه ای مانع از انتقال او به بارسلونا شود آرسنال هم یکی دیگر از تیم های است که به این بازیکن علاقمند است.

 

قیمت او با توجه به وضعیت بازار مقرون به صرفه است او بند فسخ 60 میلیون یورویی دارد که تا 2021 با لایپزیگ قرار داد دارد یعنی با توجه به مدت کم باقی مانده ان انتقال او حتی میتواند هزینه کمتری هم داشته باشد او فعلا در ترانسفرمارکت قیمت 50 میلیون یورویی دارد .

 

دیو اوپامکانو به تازگی با برنامه RMC Breaking Foot مصاحبه ای انجام داده است و درباره آینده خود صحبت کرده است او میگوید هنوز به رفتن فکر نکرده است اما این احتمال وجود دارد.

 

همانطور که گفتم ابتدا روی لایپزیگ تمرکز دارم و بعد از پایان فصل تصمیم خواهم گرفت , باشگاه های وجود دارند که به من علاقمند هستند و من در پایان فصل با ایجنت و خانواده ام در این باره صحبت خواهم کرد و تصمیم درست را خواهیم گرفت.

 

در همین حال بارسلونا در حالی در فکر جذب این بازیکن است که جرارد پیکه 33 ساله شده است و لنگلت و اومتیتی که بعد از مصدومیت خود هرگز به سطح قبل بازنگشته است را در ترکیب دارد.

 

فصل گذشته او به دلیل مصدومیت 3 ماه دور از میادین بود اما بنظر می رسد او کاملا بهبود یافته است چرا که در طول این فصل او هنوز مصدومیت دیگری را تجربه نکرده است. شرایط جسمی او خوب است 186 سانتی متر قد با 83 کیلوگرم وزن , قدرت بدنی او بسیار عالی است او در زمستان فصل قبل به لایپزیگ پیوست و برای این تیم تا کنون 100 بازی انجام داده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.