پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نگاهی ویژه و کلی درباره اطلاعات فاش شده کادنا سر و واکنش باشگاه بارسلونا نسبت به این حواشی

کد خبر : 98055  |  زمان ارسال : سه شنبه 29 بهمن 1398
بارسلونا بعضی موضوعات را تایید میکند و بعضی دیگر را به شدت تکذیب !

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا بعد از پشت سر گذاشتن حواشی اخیر حالا درگیر یک حاشیه جنجالی دیگری شده است , کادنا سر با ارائه مدارکی از بارسلونا ادعا کرد که بارسا با شرکت I3 Ventures قراردادی امضا کرده است تا با حمله به بازیکنان و مربیان این تیم و همچنین پیشکسوتان بارسا سعی در دور کردن انتقادات از خود و کادر فنی اش بوده است . بعد از این خبر موجی زیادی از انتقادات به سوی باشگاه روانه شد و همین مسئله باعث واکنش رسمی باشگاه و حتی خود بارتومئو نسبت به این موضوع شد.

 

اما قضیه این ادعا چیست و بارسلونا در باره این اطلاعات چه چیزی برای گفتن دارد ؟ , با توجه به گزارش موندو دیپورنیو نگاهی ویژه می اندازیم به این موضوع که اکنون بارسلونا را به شدت دچار حواشی کرده است.

 

کادنا سر میگوید : قرارداد با شرکت I3 Ventures  وجود دارد 

 

رادیو کاتالونیا طبق اطلاعات خود گفت که باشگاه بارسلونا با شرکت I3 Ventures  در ارتباط است تا آنچه در شبکه های اجتماعی اعم از فیس بوک و توییتر منتشر می شود را رصد کند اما همچنین برای نگه داشتن چهره خوب رئیس باشگاه و هیئت مدیره بازیکنان بارسا چه جدید و چه قدیم را مورد حمله قرار دهد و حتی این موضوع برای نامزد اسبق ریاست باشگاه یعنی ویکتور فونت هم تکرار شود.

 

جواب باشگاه بارسلونا :

باشگاه بارسلونا ادعا کرد که  درست است که باشگاه بارسلونا با شرکت I3 Ventures  قرارداد دارد تا آنچه در شبکه های اجتماعی درباره مدیران و بازیکنان و تکنسین های باشگاه گفته میشود را رصد کنند و مورد بررسی قرار دهند اما هرگز باشگاه به این شرکت نگفته است که برای انحراف اذهان عمومی و نگه داشتن چهره خوب باشگاه به بازیکنان و یا هر شخص ثالث دیگری حمله انجام شود.

 

کادنا سر می گوید : این حساب ها بررسی شده اند

 

این منبع میگوید حساب های مانند (Respect and Sport; Sport Leaks; Alter Sports; Justice and Dialogue in Sport; Jaume, a horror film; More than a club) حساب های بوده اند که علیه بازیکنان و نامزد های انتخاباتی مطلب منتشر کرده اند این منبع مدعی است که این حساب ها با شرکت  I3 Ventures در ارتباط بوده است . این منبع پرونده را ارئه میدهد که این حساب ها با  Nicestream ( ارتباط مستقیم با I3 Ventures دارد ) این حساب ها را کنترل کرده است.

 

پاسخ باشگاه بارسلونا :

 

این باشگاه ادعا میکند که شرکت I3 Ventures هیچ ارتباطی با حساب های گفته شده ندارد و در صورتی که اثبات شود این شرکت هر گونه ارتباطی با این منابع داشته است بارسلونا از طریق قوانین حقوقی با این شرکت برخورد کرده و قرار داد بارسا هم با این شرکت فسخ خواهد شد.

 

کادنا سر : چهره های که توسط شما مورد حمله قرار گرفته است

 

این منبع میگوید که حساب های گفته شده اخباری در ارتباط با حواشی جرارد پیکه و ژاوی هرناندز  و حتی پویول منتشر کرده است تا به گونه ای کم کاری های بارسلونا را به دوش این افراد بگذارد و از طرف دیگر این منبع حتی برای تحت تاثیر قرار دادن لئو مسی از انتشار اخباری در باره همسر مسی هم استفاده کرده است و این موضوع حتی درباره شخصیت های سیاسی هم صدق کرده است.

 

جوابیه بارسلونا :

 

بارسلونا همه این اتهامات را به شدت کذب میداند و در صدد ارائه مدارک لازم برای اثبات اشتباه این اطلاعات است.

 

کادنا سر " Respect and Sport " ؟

 

این منبع میگوید بعد از آنکه یک بنر در نوکمپ با موضوع Respect and Sport نصب شد بلافاصله حساب های کاربری ان با همین نام در فضای مجازی که تحت نظر شرکت مورد نظر بوده است شروع به فعالیت کرده است!

 

پاسخ بارسلونا 

 

بارتوئمئو رسما در این باره صحبت کرد و گفت که بارسلونا هرگز هیچ ارگانی را برای ضربه زدن به هیچ شخص ثالثی را به خدمت نگرفته و نخواهد گرفت. او همچنین برای روشن شدن این قضیه با کاپیتان تیم یعنی لئو مسی دیدار خواهد کرد تا قضیه کاملا برای بازیکنان روشن شود .

 

واکنش های دیگر :

 

شرکت I3 Ventures

 

این شرکت بعد از انتشار چنین اخباری بیانیه را صادر کرد که ضمن تایید قرار داد با بارسلونا تشریح کرد که هیچگونه فعالیتی در فضای مجازی برای ضربه زدن به اشخاص در دستور کار این نهاد نبوده و نخواهد بود و در همین راستا دو حساب آن ها یعنی I3 Ventures و Nicestream فعالیت خود را متوقف کردند هرچند امروز آن ها دوباره فعالیت خود را از سر گرفتند.

 

یکی از تجار مربوطه که در این گزارش ها اسم او هم وارد شده بود یعنی Jaume Roures اظهار داشت که از باشگاه بارسلونا برای این قضیه شکایت خواهد کرد از سوی دیگر ویکتور فونت نامزد اسبق ریاست بارسلونا هم گفته است فعلا منتظر درستی و ناردستی اخبار است و بعد از آن اقدام خود را انجام خواهد داد

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.