پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : چرا بارسلونا هالند را به نوکمپ نیاورد ؟

کد خبر : 98073  |  زمان ارسال : چهارشنبه 30 بهمن 1398
مدیران فنی می گویند او مشخصات حضور در بارسا را نداشت

اختصاصی بارسا نیوز - هالند مهاجم فعلی دورتموند در حال درخشش در اروپا و بوندسلیگا است او دیشب در بازی تیمش مقابل ستارگان PSG تیمش را با 2 گل برنده کرد ,  این مهاجم زمانی در رادار بارسلونا قرار داشت اما بارسا از خرید او منصرف شد.

 

طبق گزارش اسپورت ارلینگ بروت هالند مهاجم 19 ساله فعلی دورتموند در حالی درخشش برای تیمش است او در زمستان گذشته در رادار بارسلونا قرار داشت اما به دلایل مختلفی بارسلونا از خرید او منصرف شد و در نهایت او به دورتموند پیوست.

 

شرایط اقتصادی بازیکن و رقم درخواستی و دستمزد این بازیکن بسیاری از تیم های بزرگ اروپا اعم از بارسا و رئال مادرید و یونایتد و میلان و یونتوس را از خرید او پشیمان کرد و در نهایت این دورتموند بود که با پذیرفتن این ریسک این بازیکن را خریداری کرد.

 

علاوه به درخواست 20 میلیونی سالزبورگ برای این مهاجم تیم ها باید یکسری حق کمیسیون های شفاف را هم پرداخت میکردند , پدر هالند 8 میلیون یورو میخواست رایولا مدیر برنامه های او 15 میلیون یورو میخواست و خود هالند هم دستمزد سالیانه 8 میلیون یورو میخواست . آن ها همچنین خواستار وجود بند های هم در قرار داد هالند به تیم ها ( مثلا دورتموند ) بودند به این صورت که او با این تیم تا 2024 قرار داد دارد اما از سال 2021 هالند با بند فسخ 75 میلیون یورویی میتواند این تیم را ترک کند.

 

با وجود این موارد وقتی نام هالند در بارسا شنیده شد مدیران فنی گفتند که هالند مشخصات یک بازیکن که بتواند در بارسا موفق شود را ندارد بنابر این ان ها در فکر جذب یک مهاجم 9 همانند مشخصات لوئیس سوارز بودند .

 

رشد ارزش هالند در بازار 

 

در ابتدا او حدود 5 میلیون یورو ارزش داشت اما در ماه سپتامبر ارزش او به 12 میلیون یورو افزایش یافت , دو ماه بعد او به 30 میلیون یورو رسید و با یک افزایش دیگر او 45 میلیون یورویی شد , در حال حاضر او 60 میلیون یورو ارزش دارد هرچند طبق گفته کارشناسان این رقم بزودی به 90 میلیون یورو می رسد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.