پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

عصبانیت شدید بارتومئو از حواشی اخیر برای تیم : احتمال اخراج دو مدیر وجود دارد !

کد خبر : 98074  |  زمان ارسال : چهارشنبه 30 بهمن 1398
مدیر برند بارسا و همچنین مدیر حوزه ریاست جمهوری در آستانه اخراج هستند

اختصاصی بارسا نیوز - به دنبال حواشی اخیر شخص بارتومئو مجبور شد دیروز با کاپیتان های تیم صحبت کرده و شرایط جوی را کمی ارام کند اما او به شدت از موضوع منتشر شده عصبانی است و میخواهد این موضوع را در انتها پیگیری کند.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو امروز جلسه ای بین رئیس باشگاه با کمیسیون نمیانده ها که از چهار معاون رئیس تشکیل شده اند ( جوردی کاردونر , جوردی مایکس , انریک توماس , امیلی روسود ) تشکیل شد البته علاوه بر آن ها اسکار گراوو هم به تجزیه و تحلیل حواشی پیرامون فضای مجازی پرداخت.

 

اگر چه این ددیار هفته ها پیش برنامه ریزی شده بود اما موضوع اصلی این جلسه رسوایی اخیر باشگاه درباره شبکه های فضای مجازی بود .

 

جلسه اصلی خارج از نوکمپ برگزار می شود

 

برخلاف آنچه قبلا اتفاق می افتاد جلسه های معمولی سران در داخل باشگاه انجام می شد اما جلسه ویژه بعدی روز جمعه و خارج از نوکمپ خواهد بود و به نظر می رسد در یکی از رستوران ها انجام خواهد شد . در این جلسه قرار است درباره تمامی مواردی که بارسا را وارد حاشیه کرده است و مکلات فعلیی باشگاه است صحبت شوذ ( اعم از پروژه های آینده , وضعیت تیم باسلونا و اسپای بارسا ) که البته با رسوای های اخیر این موضوعات شرایط ویژه تری به خود میگیرند.

 

بسیاری از میدران فعلی از رسوای اخیر به شدت عصبانی هستند و خواستار اخراج جائومه ماسفریرر از باشگاه هستند.

 

هرچند بارتومئو میخواهد که توضیحات لازم برای فسخ قرار داد با i3 Ventures را اعلام کند اما مدیران بارسلونا نمیتوانند ناراحتی خود از شرایط بوجود آمده را پنهان کنند , چند یک از مدیران مستقیما  جائومه ماسفریرر مدیر حوزه زیاست جمهوری باشگاه را که از مدیرانی بود که با شرکت مورد نظر قرار داد بست را مقصر میدانند و خواستار اخراج فوری او هستند , گلیم گرل مدیر برند بارسلونا هم هرچند ارتباط مستقیمی در رابطه با این شرکت نداشته است اما به گفتخ مدیران او هم باید از باشگاه اخراج شود.

 

بارتومئو میخواهد موضوع را تا انتها پیش ببرد

 

بارتومئو اساس هیئت مدیره خود را درک میکند و میخواهد در ابتدا با شرکت  i3 Ventures قرارداد را فسخ کرده و بعد از آن به دنبال ارتباط این شرکت با نهاد های که به بازیکنان توهین کرده اند شکایت حقوقی انجام دهد. او میخواهد این موضوع را کاملا به سر انجام برساند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.