پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مصاحبه مفصل لئو مسی بخش اول : میخواهم یک لیگ قهرمانان دیگر با بارسا بگیرم /خیلی از تیم ها خواهان به خدمت گرفتن من هستند !

کد خبر : 98081  |  زمان ارسال : پنجشنبه 1 اسفند 1398
مصاحبه مفصل لئو مسی با موندو

اختصاصی بارسا نیوز - لئو مسی بعدت از مدت های زیادی با روزنامه های نزدیک باشگاه مصاحبه کاملا مفصلی داشته است , در زیر نگاهی می اندازیم به این مصاحبه در بخش اول

 

چه چیزی از آن لئو مسی 16 ساله با این لئو مسی که اکنون کاپیتان بارسلونا است تغییر کرده است ؟

بدیهی است که بسیاری از چیز ها , از آن سال ها تا اکنون اتفاقات زیادی در زندگی من رخ داد من ازدواج کردم و اکنون صاحب 3 فرزند هستم و از سرف دیگر در تیم اول تجربیان زیادی کسب کرده ام ,  فکر میکنم در هر دو طرف رشد و پیشرفت زیادی کردم.

درباره فرزاندت به عنوان کسانی که بیشترین تغییر را در تو بوجود آورده اند صحبت میکین , چطوری بین پدر بودن و لئو مسی بودن را درک میکنند؟

عادی و معمولی  , تیاگو بیشتر از دو تای دیگر شرایط را میفهمد اما هر سه نفر فوتبال را دوست دارند , تیاگو و متئو بیشتر موضوعات را درک میکنند ان ها به میدان های ورزشی میروند و تمرین میکنند و همین موضوع باعث نزدیکی ما باهمدیگر می شود.

و آن ها از تو سوال میکنند؟

بله همیشه , فوتبال البته نه فقط بارسا , به طور کلی هر تیمی بازی کند درباره آن ها از من سوال میکنند تیاگو این طور چیز ها را خیلی دوست دارد و آن را دنبال میکند و تقریبا همه اتفاقات را در فوتبال برایم تعریف میکند.

به جز  پدرش آیا بازیکن محبوب دیگری دارد  ؟

بله , چندین بازیکن هستند که او آن ها را دوست دارد , با لوئیس سوارز رابطه بیشتری دارد ولی گریزمان و آرتورو ویدال رو هم به دلیل موهایش  دوست دارد و درباره شان صحبت های زیادی میکند , از افراد خارج از بارسا هم به امباپه و کریستیانو و نیمار علاقمند است , تیاگو همه چیز را میفهمد  سوالاتش خیلی زیاد آست و این کار را حیلی دوست دارد.

آنتوئلا تقریبا در تمام زندگی ات حضور داشته است , چه نقشی در موفقیت هایت داشته است ؟

همیشه این موضوع را گفته ام همیشه خانواده ام را کنار خود در تمام مراحل زندگی ام داشته ام , شروع زندگی با او و بودن کنارش هر روز ضروری بود ( در مسیر موفقیت ) حس آرامشی دارد که بدانی او همیشه کنار هست , حس خوشحال بودن و بیرون آمدن از دنیایی فوتبال که در گذشته برای من بسیار دشوار بود اما با او شدنی شد , آنتوئلا شخصیت بسیار مهمی در رسیدن من به این موفقیت ها بوده است.

زندگی در بارسلونا را دوست دارید ؟

بله خیلی زیاد , من بارسلونا را دوست دارم هرچند دلم برای روزاریو هم تنگ شده است اینجا خانه من است و من بیشتر اینجا بوده ام تا آرژانتین , من زندگی در بارسلونا و نحوه زندگی ام در این شهر را دوست دارم.

زندگی لئو مسی در یک روز عادی چگونه است ؟

کاملا نرمال است , خوشبختانه این حرفه به من اجازه میدهد که مدت زیادی را با بچه هایم باشم , این فرصت را به من میدهد که بعد از تمرین  با آنتوئلا غذا بخورم و با با بچه ها باشم ,و آن ها را به مدرسه ببریم ,  پس از ان شب میرسد باید شام بخورید و بخوابید , چون سه نفر هستند کار ها بسیار زیاد است , سه شنبه ها و پنجشنبه ها فوتبال داارند و ما برای دیدن آن ها به مدرسه میرویم  وحدود ساعت 7 شب به خانه میرسیم و بعدش هم داشتن یک همسر و شام ....

زندگی بسیار عادی داریم و از آن لذت میبرم این روال برای من تماشایی است.

همیشه دربارسلونا خواهید بود , این چیزی است که همیشه مردم میپرسند آیا روزی فرا میرسد که شما را خارج از بارسا ببینیم ؟

همیشه کفته ام که ایده من این است تا زمانی که میتوانم برای باشگاه مفید باشم و مردم همچنان خواهان دیدن من باشند در اینجا بمانم , بار ها گفته ام که میخواهم اینجا باشم همه چیز فعلا خوب است هم باشگاه و هم مردم ,  یک پروژه برنده بودن برای ما وجود دارد و ما همچنان به عنوان مدعی در تمامی رقابت ها به تلاش خود ادامه میدهیم  این ایده همیشگی من در این باشگاه بوده است , من میخواهم لیگ قهرمانان دیگری را کسب کنم میخواهم به قهرمانی در لالیگا ادامه دهم و همیشه آرزو چنین چیز های را دارم.

اما خب بند های در قرار داد شما وجود دارد که شما میتوانید در پایان هر فصل از بارسلونا جدا شوید ؟

در واقع همیشه میتوانستم تصمیم خودم را در این باره بگیرم نه الان فقط بخاطر آن بند , در بسیاری از مقاطع میتوانستم باشگاه را ترک کنم , بسیاری از باشگاه های علاقمند به من وجود داشتند که حاضر بودند بند فسخ من را بپردازند اما هرگز نمیخواستم که از باشگاه خارج شوم و اکنون هم همینطور است دوباره تکرار میکنم اگر باشگاه با ماندن من مشکلی ندارد من هم قصد خروج ندارم.

در چند هفته گذشته اتفاقات تلخی برای کوبی برایانت رخ داد , شما چی فکر میکنید ؟

بسیار متعجب شدم , ما با بچه ها درحال تماشای اخبار بودیم تا وقتی که آن را از تلویزیون دیدم چیزی نمیدانستم فکر کردم اشتباهی رخ داده است و نمیتواند درست باشد اما بعدش فهمیدم درست است و وحشتناک بود.

آیا چنین اتفاقی باعث میشود در زندگی بیشتر به ارزش برخی چیز ها پی ببری ( زمان ) ؟

بله , وقتی چنین اتفاقاتی رخ میدهد یا یک بیماری بله به این فکر میکنید که چقدر خوش شانس هتید که جای آن ها نبوده اید , باید از زمان که داریم لذت ببریم اما وقتی شما وارد دنیا خودمان میشوید و درگیر برخی مسائل میشود  این موضوع که از زمان داشتتون استفاده کنید و لذت ببرید را فراموش میکنید, در کل باید این موضوع را بدانیم که چطوری از فرصت های زندگیمان استفاده کنیم و لذت ببریم و با مشکلات چطوری برخورد کنیم.

بیاید به فوتبال برگردیم , یک هفته مهم بزودی می آید , ایبار و لیگ قهرمانان و در نهایت الکلاسیکو , تیم را اکنون چطوری میبینید ؟

ما در حال وفق پیدا کردن با ایده های مربی جدید هستیم هرکسی ایده های خود را دارد , وفق پیدا کردن و اجرا کردن ایده های متفاوت یک مربی و همچنین بازی کردن به سبک دیگری راحت نیست چرا که ما اکنون با زمانی که والورده در تیم بود متفاوت بازی میکنیم ما در حال رشد هستیم و هنوز چیز های زیادی مانده است اگر آنچه در ذهمان هست را بخواهیم بدست آوریم باید بیشتر از این ها تلاش کنیم. دوست دارم همه چیز خوب باشد و مردم از تیمی که یک پروژه برنده دارد خوشحال باشد.

یک بازی سخت با ختافه و حتی سوت های اعتراضی وقت توپ به تراشتگن میرسید ؟

بعد از تغییر سرمربی و تغییر سبک و نتایج اخیر طبیعی است مردم عصبانی باشند درست است که در بسیاری از بازی ها ما رو به عقب بازی کردیم و این باعث عصبانی شدن مردم می شود چرا که هر لحظه ممکن است ان ها توپ را بگیرند و تبدیل به گل شود , مردم عصبانی هستند که با توجه به شرایطی که ما در گذشته تجربه کردیم چیز طبیعی است البته ما هم خوب و عالی بازی نمیکینم و طبیعی است مردم هم چنین عکس العمل های داشته باشند ولی شما باید تا آخر آرام باشید و آن ها ( بارسا ) اعتماد کنید.

کیکه ستین چه چیزی از شما میخواهد ؟

کمی به بازی ها بستگی دارد , او آزادی زیادی به من میدهد همانند بازی مقابل بیلبائو که مجبور شدم نقش شماره 9 کاذب را بازی کنم , اما همانطور که مربی های قبلی هم آزاد زیادی به من میدهند تا برتری ایجاد کنم و به خوبی حمله کنیم او هم همینطور است.

چه چیزی در بارسا تغییر کرده است , پاس های بیشتر و نقش بیشتری تراشتگن در بارسا و یا سایر چیز ها ؟

خب چیز های زیادی وجود دارند , بیشترین چیزی که مشاهده میشود همین است که گفتید چرا که این یک تغییر بزرگ در بارسا بعد والورده بوده است مارک گاهی حتی بیشتر از حد منطقه خود را ترک میکند و از نقشش فاصله میگیرد ولی در کل هدف این است که به خوبی به پیش برویم خوب شروع کنیم و بازی سازی را از عقب خوب ادامه دهیم و تلاش کنیم حمله دیگری  را انجام دهیم , اکنون پرس توپ بعد از از دست دادن توپ شدت بیشتری به خود گرفته است این چیز ها را کمتر با والورده داشتیم همه این موارد یک روند هستند که در حل تکمیل کردن و وفق پیدا کردن با آن هستیم.

بخش دوم مصاحبه بزودی در سایت قرار خواهد گرفت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.