پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مصاحبه مفصل لئو مسی بخش دوم : اکنون تیم ما نمیتواند در لیگ قهرمانان رقابت کند / اخراج والورده یک اشتباه محض بود

کد خبر : 98084  |  زمان ارسال : پنجشنبه 1 اسفند 1398
بخش دوم مصاحبه مسی با موندو

 اختصاصی بارسا نیوز - لئو مسی بعدت از مدت های زیادی با روزنامه های نزدیک باشگاه مصاحبه کاملا مفصلی داشته است , در زیر نگاهی می اندازیم به این مصاحبه در بخش دوم 

 

با توجه به تغییرات اخیر و اینکه میگوید تیم باید کمی اصلاح شود ایا بنظرتان امسال سال پیچیده تری برای لیگ قهرمانان و لالیگا نیست ؟ بنظر شما چیز های که شما درباره هماهنگی و.. گفتید انقدر زود اتفاق میافتد ؟

خوب شما هرگز این موضوع را نمیدانید درست است ؟ , اما درست است که امسال در هر دو رقابت ما نامنظم هستیم ,  در لالیگا ما امتیاز های مهمی را از دست دادیم و به همین دلیل فکر میکنم تا آخرای لیگ دو تیم برسر لالیگا با هم رقابت کنیم , ما مشکلات زیادی داریم الیته رئال مادرید هم دارد آن ها در خانه مقابل سلتاویگو به تساوی رسیدند این موضوع برای ما هم ممکن است رخ دهد من قبلا هم گفتم بنظرم تیم های امسال در لالیگا نا منظم عمل کرده اند و ما هم جزوی از ان ها هستیم  بعد از آن درباره لیگ قهرمانان درست است که برای بردن ان باید خیلی پیشرفت کنید و منظم ظاهر شوید چرا که امروز فکر میکنم تیم ما آماده رقابت در لیگ قهرمانان نیستیم .

اخراج والورده ؟ 

بدیهی است که کاملا تصمیم اشتباهی است , چرا که فرد بزرگ و یک مربی عالی را از دست دادیم بار ها گفته ام که در مسابقات مسئولیت ما از کادر فنی بیشتر است اما خب در پایان ساده ترین کار اخراج سرمربی است تا همه بازیکنان دچار شوک شوند هرچند مربیان از قبل چنین چیزی را میدانند , سپس شکست مقابل اتلتیک مادرید هم رخ داد در آن بازی تقریبا کنترل بازی را در اختیار داشتیم اما در عرض 5 دقیقه ما از سوپر کاپ حذف شدیم , در کل تمام موضوعاتی که باعث شد چنین اتفاقاتی رخ دهد حقیقتا شرم آورد بود.

دیدگاه نویسنده : بنظرم میرسد حرف لئو مسی این است که به جای اخراج والورده باید چند بازیکن از تیم خارج میشدند و چند بازیکن دیگر وارد میشدن , بنظر لئو مسی مشکل بارسلونا بازیکنان بوده اند نه والورده 

کیکه ستین , چه چیزی از او بیشتر شما را متعجب کرد ؟

قبلا در بعضی بازی ها مقابلش قرار میگرفتیم و صحبت های کوتاهی باهم داشتیم او فردی است که درباره بسیاری از موضوعات شخصی اش صحبت میکند و البته از همه جزئیات هم آگاه است فوتبال را به شدت دوست دارد و دائما درباره آن صحبت میکند.

شما میگوید تیم جزدیات لازم برای رقابت در لیگ قهرمانان را ندارد , دقیقا چه چیز های را میگوید ؟

بنظرم باید در بازی ها منظم تر باشیم , هرچه سریع تر باید با افکار مربی جدید سازگار شویم قابل اطمینان تر باشیم نه اینکه اشتباهات مظحکی انجام دهیم که در طول سال آن ها را بار ها دیده ایم البته نه مشخصا آن چه در بازی مقابل رم و لیورپول رخ داد , باید تمام جزیئات کنترل شود چرا که در لیگ قهرمانان اروپا همه به دنبال نقاظ ضعف شما هستند و ما باید تلاش کنیم که همه چیز را صد درصد پوشش دهیم تا در این رقابت برنده شویم.

می توانید آنچه در لیورپول و رم اتفاق افتاد را توضیح دهید ؟

حقیقتا نه , من توضیحی برای این باخت ها ندارم خصوصا برای بازی مقبال لیورپول رم میتواند یک بار برای هرتیمی رخ دهد و شما غافلگیر شوید اما این اتفاق دوباره در سال بعد تقریبا مشابه .... ان چه اتفاق افتاد توضیحش برای من دشوار است.

شما گفتید امسال لیگ قهرمانان قطعی نیست و تیم خوبی نداریم , اما حضور در این بازی ها یک شوک به تیم خواهد بود

بله اعتماد به نفس زیادی به تیم میدهد این بازی ها و الکلاسیکو ها باعث تقویت تیم میوشد به این معنی که شما باید جلوتر از حریف باشید و یا امتیاز بیشتری از حریفتان بگیرید  ,  به نظرم اینگونه بازی ها نقط عطف تیم خواهد بود.

رئال مادرید بدون رونالدو ؟

او گل های زیادی به ثمر می رساند , این یک افت اشکار بود که قابل پیش بینی بود البته نه تنها فقط گل زدن کریستیانو چیزی های زیادی به رئال مادرید میداد قبلا هم گفتم تیم شما اگر بازیکنی که هر فصل بالای 50 گل میزند را نداشته باشید افت میکنید چه خبواهید و چه نخواهید , مادرید بازیکنان خوبی دارد اما رونالدو در هر فصل بالای50 گل میزد.

درباره اخراج والورده صحبت کنیم , آبیدال با او رابطه نزدیکی داشت و خب با اخراج او , آبیدال عصبانی شد و شما را مقصر کرد ؟

نمیدانم چه اتفاقی برای او افتاده است که او این را گفت اما فکرمیکنم من به این دلیل پاسخ او را دادم چون احساس حمله کردم ! , احساس کردم که به بازیکنان حمله شده است و آن ها متهم شده اند و چیز های زیادی درباره رختکن گفته می شود , اینطور اخبار باعث میشد مردم فکر کنند که رختکن قدرت زیادی دارد و بیشتر تصمیم ها را بازیکنان میگیرند در حالی که هرکسی وظیفه ای دارد آبیدال به عنوان یک مدیر فنی باید مسئولیت کار های خود را برعهده بگیرد او مسئول اخراج والورده بوده است و تصمیمش را خودش گرفته است نه ما  به همین دلیل برای روشن رشدن موضوع واکنش نشان دادم میدانستم که نمیتوانم اجازه دهم مدیرورزشی به بازیکنان رختکن حمله کند.

به عنوان کاپیتان تیم احساس کردید که حرف های ابیدال به شما مربوط است ؟ یااین حرف ها راگفتید تا به عنوان کاپیتان موضوع را روشن کنید که بازیکنان نقشی در تصمیمات ندارند؟

پاسخ من برای هر دو مورد بود , به همین دلیل بود که به ابیدال گفتم اگر چنین بازیکنی وجود دارد نام ببرید , البته در سطح شخصی هم کمی ما کارم بی ربط نبود چون همیشه حرف های زیادی وجود دارد که من دستور میدهم در باشگاه چه شود یا چه کسی خارج و داخل شود درحالی که درست نیست ...

بنظر خود شما چرا انقدر این حرف تکرار می شود که شما در تصمیمات دخالت دارید ؟

نمیدانم , این طور چیز ها برای من در ارژانتین هم رخ میدهد مثلا میگویند با انیکی دوستم چس او بازی میکند یا مربیان را من انتخاب میکنم و دستور میدهم دوستانم در ترکیب باشند و یا ... نمیدانم واقعا , اما فکر کنم این هم ثابت شده است چرا که در بسیاری از موضوعات آنچه من خواسته ام در تیم اجرا نشده است و این چنین صحبت های را رد میکند.

حواشی اخیر درباره حمله رسانه های خودی به بازیکنان از جمله خود شما ؟

حقیقتا این موضوع من را غافلگیر کرد من در سفر بودم و از موضوعات خبر نداشتم وقتی برگشتم کمی  از چیز ها را فهمیدم , رئیس همان چیز های که علنا گفته بود را به ما گفت وضاع از چه قرار بوده است و قرار است چگونه شود , بیشتر از این چیزی نمیتوانم بگویم .

شما متقاعد شدید ؟

حقیقتش من از اتفاق افتادن چنین موضوعی متعجب هستم , اما شواهدی هم وجود دارد و ما باید صبر کنیم ببینیم که آیا این شواهد درست هستند یا خیر , فعلا باید صبر کرد ببینیم چه رخ خواهد داد و بعد از آن میتوانیم بیشتر حرف بزنیم , در کل نسبت به این موضوع بسیار متعجب هستم.

بهتر است محیط کمی آرام تر باشد اینطور نیست ؟

بله , واقعیت این است که ما از ژانویه تا امروز دچار حواشی زیادی هستیم آنچه که اکنون ما نیاز داریم آرامش تیمی است و بحث درباره فوتبال است فکر کردن درباره بازی ها و تلاش برای بهبود تیم است حداقل خودمان را از این مسئال جدا کنیم چرا که ماه های زیادی برای این فصل نمانده است.

دربازی های اخیر 6 پاس گل داده اید , اما گلی هم نزده اید, آیا گل زدن برای شما مهم است ؟

تا حدودی گل ها هم باعث جلب توجه من میوشند اما من سعی میکنم کمی عقب تر از گذشته بازی کنم تا در معرض اتفاقات تیم و بازی باشم , سعی میکنم در میانه زمین برتری را از حریف بگیریم تا مالکیت توپ بیشتری داشته باشیم و بازی ماهم با این روش بیشتر کنترل شده خواهد بود , اما این هم درست است که من در چند بازی گذشته فرصت های خوبی هم برای گلزنی داشته ام اما موفق نشده ام در کل چنین چیز های باعث ناراحتی من نمی شود.

 

بخش سوم و پایانی مصاحبه بزودی در سایت قرار خواهد گرفت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.