پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مصاحبه مفصل لئو مسی بخش پایانی : نیمار منتظر است که به بارسلونا برگردد / سال های زیادی است که در آرزو کسب لیگ قهرمانان هستم

کد خبر : 98086  |  زمان ارسال : پنجشنبه 1 اسفند 1398
پخش پایانی مصاحبه لئو مسی

 اختصاصی بارسا نیوز - لئو مسی بعدت از مدت های زیادی با روزنامه های نزدیک باشگاه مصاحبه کاملا مفصلی داشته است , در زیر نگاهی می اندازیم به این مصاحبه در بخش سوم و پایانی آن

 

برمیگردم به امسال , درباره گریزمان صحبت های زیادی شد و در بازی قبلی شما به او پاس گل دادید , رابطه شما ها چطوری است ؟

ما همانند بقیه هم تیمی ها رابطه خوبی باهم دیگر داریم , در خارج از زمین هم باهم در ارتباط هستیم بدیهی است که در ابتدا حضورش برای هماهنگی و آشنای و... مشکلاتی وجود داشته باشد , او عادت داشت به روش دیگری بازی کند البته اینکه در سمت چپ باشد برعهده خودش بوده است که ممکن است بهترین پُست برای او هم نباشد اما امروزه او که در مهاجم نوک بازی میکند ما فرصت های بیشتری برای همکار با همدیگر پیدا میکنیم به همدیگر نزدیک تر هستیم ,  با توجه به شرایط هر بازی ما هماهنگی خوبی باهم داریم.

سوارز در شبکه های اجتماعی نشان میدهد که به بازگشت نزدیک است ایا او را در این مقطع فصل خواهیم داشت ؟

او برای بازگشت مشتاق و دیووانه است , ما صبر خواهیم کرد ببینیم تحولات او چگونه خواهد بود و امیدواریم او زودتر به میادین بازگردد چرا که او بازیکن مهمی برای ما است نبود او فکر کنم اکنون احساس شده است ما واقعا به حضورش نیاز داریم.

رابطه شما با آنسو فاتی همانند دکو و رونالدینیهو .... ؟

او بازیکن بسیار مهمی است و یک ظاهر عالی برای باشگاه  و برای ما و همه دارد ولی شما باید شرایط را برای او آسان کنید همانطور که در زمان من رخ داد و مسئولیت زیادی را در آن زمان برعهده نگرفتم و همچنین در زمان الان ورود به تیم از زمان که من در اینجا بوده ام سخت تر شده است , وقتی تیم نمیتواند نتیجه بگیرد یا خوب بازی نمیکند فشار آوردن به یک بچه 17 ساله سخت است , او از کیفیت خوبی برخوردار است.

بازگشت نیمار ؟

بار ها گفته ام که در سطح ورزشی نیمار یکی از بهترین بازیکنان کنونی جهان است و دوست دارم که به بارسلونا برگردد.

در رختکن چطوری بود ؟( نیمار )

فردی بسیار خوشحال بود همیشه خوشحال بود , هم در باشگاه و هم در خارج از آن    لذت میبرد و همین باعث می شد رختکن حال و هوای دیگری به خود بگیرد.

سالهای که او اینجا زحمت کشید , دراین باره چه میگوید ؟

طبیعی است که رفتار مردم با او با توجه به نحوه راهی است که رفته است , آن موقع نیز رفتنش باعث ناراحتی من شد سعی کردیم او را متقاعد کنیم که نرود اما در پایان همه ما میخواهیم پیروز شویم و بهترین ها را داشته باشیم , هم ما و هم مزدم همیطنور هستیم , همانطور که قبلا هم گفتم او یکی از بهترین بازیکنان جهان است و در رختکن کمک زیادی به ما کرده است اما قابل درک هم نیست که مردم اینگونه مسائل را قبول کنند چرا که او به شکل خوبی از باشگاه جدا نشد.

او میدانست که چگونه درخواست بازگشت به بارسلونا را بدهد با تماس گرفتن با ما؟

او واقعا مشتاق بازگشت به بارسا است و منتظر این اتفاق است او همیشه از رفتنش پشیمان بود و کار های زیادی هم برای برگشت انجام داد که تماس با رختکن یکی از این کار ها بود. او بازیکن خوبی است که سطح بالایی دارد بازیکن است که تفاوت ایجاد میکند و یک در مقابل یک ها را خوب برمیدارد و گلزن خوبی هم است.

آبیدال گفت که اینکه همزمان لاتارو و نیمار به بارسا بیایند غیرممکن نیست ؟

او بازیکن تماشایی است , بنظر می رسد که اکنون او بازیکن عالی است و رشد کرده است و اکنون درحال نشان دادن قابلیت های خود است او بسیار قوی است ,  در یک بر یک ها خیلی خوب عمل میکند و گل های زیادی هم میزند بازیکن کاملی است و کیفیت زیادی دارد.

لاتارو گفت که عاشق لوئیر سوارز است این میتواند بمبی برای انتقالش به بارسا باشد ؟

ای کاش همه بتوانند بیایند ( نیمار و لاتارو ) و هم هباهم برای عناوین ها رقابت کنیم لاتارو شباهت زیادی با سوارز دارد و بلد است که چطوری از بدنش استفاده کند او توپ را خوب مدیریت میکند و آن را نگه میدارد و در زمان مناسب آن را تبدیل به گل میکند , این دو شباهت های زیادی باهم دارند.

خود لوئیس گفته است باشگاه باید به دنبال جانشین برایش باشد ؟

بله همینطور است همیشه گفته ام که همه بازیکنان در پایان اوضاع را درک میکنند و با شرایط سازگار خواهند بود لوئیس میتواند به لاتارو کمک کند بهتر با تیم هماهنگ شود هرچند تمام این قضایا فعلا در حد یک فرضیه است.

رفتن به سانپائولو برای اولین بار؟

واقعا طی گذشته میخواستم به آن جا بروم و در پایان ما با ناپولی افتادیم بسیار هیجان زده هستم که ببینم این وزرشگاه چگونه است , تجربه بازی در آنجا بسیار خوب خواهد بود , ناپولیتی ها و جنون ان ها د رورزشگاه را میشناسم من هم تیمی های داشته ام که در آن جا بوده اند و از شرایط و جو آنجا با من صحبت کرده اند , هیجان زده هستم که خودم آن را ببینم.

از پیروزی اتلتیک مادرید مقابل لیورپول متعجب نشدید ؟, نظرت درباره سیمیئونه ؟

حقیقت این است که نه در روز قرعه کشی در رختکن در این باره صحبت کردیم و گفتیم که بازی جذابی خواهد بود چرا که اتلتیک مادرید مقابل تیم های قوی حرف های زیادی برای گرفتن دارد آن ها در دوئل های حذفی همیشه خوب عمل خواهند کرد  سیمئونه بنظرم یک مربی فوق الاعده است که کارهای عالی زیادی انجام داده است بازیکنان او هر سال میآیند و میروند اما سبک او همراهش است او شایستگی های زیادی داردو همیشه در حال رقابت است.

منچستر سیتی تا دو سال دیگر نمیتواند در لیگ قهرمانان باشد ؟

جای تعجب دارد چرا که کسی فکر نمیکرد چنین چیزی در انتظار آن ها باشد , اگر در پایان قطعی شود که آن ها در لیگ قهرمانان نخواهند بود با توجه به سرمربی آن ها و چولی که خرج میکنند عجیب خواهد بود.

ایا در صورت تمایل به ترک بازیکنان , باید منتظر حضور آگوئرو در بارسا باشیم ؟

چه میخواهید ؟ میخواهید همه این بازیکنان را به بارسا بیاورید ؟ ( خنده )

خب شما یک بازیکن انتخاب کنید ( از تیم سیتی)

نمیدانم اما اگر سیتی قرار باشد دو سال در لیگ قهرمانان نباشد احتمال خروج چندین بازیکن آن ها وجود دارد البته شاید هم نه ولی عدم حصور در بازی های لیگ قهرمانان ان هم برای دو سال کمی دشوار است.

رقیب بزرگ بارسا ؟

همه حریفان پیچیده هستند , پارس مقابل دورتموند رفت و باخت لیورپول به مصاف اتلتیک مادرید رفت وباخت اما در کل بنظرم پاریس و یونتوس و رئال مادرید و لیورپول قوی ترین های این جام هستند.

آیا در استابول قهرمان می شوید ؟

امیدوارم , این چیزی است که سالها ارزو آن را دارم چرا که مدت زیادی از اخرین بازی که آن را کسب کردیم میگذرد و من میخواهم دوباره برنده آن باشم

بنظر تبدیل به نوعی میخ شده است ؟

اره مخصوصا اخرین بار که در آنجا بودیم چرا که ما برای تصاحب جام بسیار نزدیک بودیم و شرایط خوبی داشتیم اما اجازه دادیم مقابل لیورپول ببازیم درحالی که موقعیت خوبی برای قهرمانی در آن سال داشتیم 

در مستند Matchday  دیده شد که شما در رختکن میگفتید نزارید اتفاق مقابل رم تکرار شود؟

ما میدانستیم که لیورپول از همان طریق میتواند به ما ضربه بزند و ایده ما این بود که آنچه در گذشته برای ما رخ داده بود دیگر رخ ندهد اما ما رقابت نکردیم ما میتوانستیم یک گل بزنیم تا همه چیز را تمام کنیم اما نتوانستیم و همان اتفاق رم دوباره تکرار شد.

دوست دارید دوباره با لیورپول روبه رو شوید ؟ 

بزارید اول با ناپولی رقابت کنیم..

نظر شما درباره بازی رونالدو در یوونتوس چیست ایا اگر دو تیم باهم رقابت کند او گلزنی خواهد کرد؟

عادی او همچنان به گلزنی اش ادامه میدهد او یک مهاجم کاملا شکارچی است و عاشق گلزنی است , در مقابل ما حدس میزنم که گل خواهد زد.

ارزوی شما برای پایان فصل ؟

اینکه بتوانیم به رقابت کردن ادامه دهیم ارامش داشته باشیم و به روش بهتر از آنچه در ژانویه پشت سر گذاشته ایم عمل کنیم تا بتوانیم در مسیرمان پیشرفت کنیم , باید صبور باشیم تا بتوانیم این وضعیت را تغییر دهیم

برنده جایزه لورئوس شدن به عنوان بهترین ورزشکاه آن هم برای اولین بار برای یک فوتبالیست؟

بسیار چشمگیر بود چرا که اولین حضور به عنوان یک فوتبالیست برای کسب چنین جایزه ای بسیار تاثیر کذار است من برای اهمیت این جایزه میخواستم در مراسم حاضر باشم اما آن ها دیر به من گفتند و نتوانستم در مراسم باشم چرا که قبلش به جای دیگری قول داده بودم سعی کردم آن را تغییر دهم تا در مراسم باشم اما نشد ولی در مراسم بعدی حتی اگر بنرده هم نباشم به آنجا خواهم رفت.

وقتی توپ طلای ششم خود را دریافت کردی گفتی که به بازنشستگی نزدیک تر شده اید؟

خب ان ها ماندگار شدند واقعیت این است که درحال واردن شدن به سال های زیادی در زندگی ام هستم و نمیدانم چه میشود اما من احساس میکنم که خیلی خوب هستم و نسبت به سال های گذشته احساس بهتری دارم از نظر سطح جسمی و پاها احساس خوبی دارم 

تا 40 سالگی بازی میکنی ؟

خواهیم دید , خواهیم دید

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.