پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا به سه دلیل بریتویت را جذب کرد

کد خبر : 98092  |  زمان ارسال : پنجشنبه 1 اسفند 1398
دوگانگی بازیکن , چند پسته بودن و امید به لئو مسی

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا بلاخره جانشین عثمان دمبله را جذب کرد مارتین بریتویت 28 ساله از لگانس او با 18 میلیون یورو بارسلونایی شد.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو باشگاه بارسلونا در حالی که مدت زیادی برای جذب یک جانشین داشت اما تصمیم گرفت برتیویت را به بارسا بیاورد تا گزینه های مختلفی را به کیکه سیتن بدهد.

 

این بازیکن دانمارکی یک مهاجم 9 کامل نیست او میتواند در سایر مقاط هم بازی کند , بیشتر در سمت چپ کاربرد دارد جای که با سرعت و قدرت خود میتواند تغییر ایجاد کند بارسا در این قسمت دچار مشکل است و اگر او خوب بتواند بازی کند کمک حال زیادی برای این تیم خواهد بود.

 

برعکس بازیکنان فعلی برایتویت میتواند بارسا به دل مدافعان بزند و یا در پشت ان ها قرار بگیرد و به محوطه جریمه حریف حمله کند و یا خط دفاعی تیم را بهم بریزد در اینجاست که قطعه اساسی برای لئو مسی وارد می شود او به بریتویت نیاز دارد تا بازیکنان را از خودش دور کند و بعلاوه با دادن پاس های پشت محوطه برای بازیکن موقعیت سازی کند , نقشی شبیه نیمار و پدرو و تیری هانری ...

 

واضح است که بریتویت در حد یک خرید جهانی نیست اما اگر سرنوشتی همانند بواتنگ نداشته باشد میتواند به بارسا کمک کند و در ترکیب بدرخشد او 6 گل در کارنامه دارد یعنی به اندازه آرتور ویدال و دو برابر ایگلسیاس

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.