پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ریوالدو : دلیل امضای قرارداد با بازیکنی مثل بریتویت را نمیفهمم !

کد خبر : 98095  |  زمان ارسال : پنجشنبه 1 اسفند 1398
ریوالدو با خرید بریتویت موافق نیست

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا بریتویت را به عنوان مهاجم جانشین عثمان دمبله جذب کرده است ریوالدو ستاره اسبق بارسا با این خرید چندان موافق نیست او میگوید نیازی به این خرید نبوده است.

 

ریوالدو گفت :

من چنین امضای را درک نمیکنم و نمیدانم دلیل ان چه بوده است اگر من بودم چنین کاری را انجام نمیدادم که دلایل مختلفی دارد یکی اینکه این خرید در خارج از زمان بازار انجام شده است و زمانی برای مذاکره و بررسی خوبی وجود نداشته است و دومی اینکه بارسلونا میتوانست از لاماسیا برای پرد کردن جای خالی دمبله استفاده کند علاوه بر این تیم در حال پیشرفت است و برای همین هیچ دلیلی برای چنین تلاش و امضای وجود ندارد.

وی ادامه داد :

هیچ دلیلی برای امضای قرار داد با این بازیکن وجود نداشت با کمال احترام به بریتویت اما بنظرم او بازیکنی نیست که اکنون بارسا به آن نیاز داشته باشد من به یک بازیکن جوان فکر میکردم که محوریت انعطاف پذیری بیشتری داشته باشد  از طرف دیگر حذف بازیکنان از تیمی که اکنون در حال سقوط است میتواند به لالیگا اسیب بزند.

شایعات اخیر درباره دستور خود بارسا برای بدنام کردن ستاره های خودی ؟

امیدوارم چنین اخباری صحیح نباشند چون اگر واقعا بارسلونا خودش برای بد نام کردن بازیکنان فعلی و اسبق و پیشکسوت هایش تلاش کرده باشد یک چیز بی نهایت غم انگیزی خواهد بود

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.