پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اینتر میلان به شدت نگران وضعیت لاتارو مارتینز است

کد خبر : 98133  |  زمان ارسال : شنبه 3 اسفند 1398
4 بازی پیاپی است که لاتارو گلزنی نکرده است

اختصاصی بارسا نیوز - لاتارو ماتینز به اهداف نقل و انتقالاتی تیم های معتبر اروپایی تبدیل شده است و همین موضوع به نظر می رسد روی عملکردش تاثیر منفی گذاشته است.

 

طبق گزارش اسپورت و به نقل از منابع ایتالیایی تیم فوتبال اینتر میلان از عملکرد چند بازی اخیر لاتارو مارتینز نگران است , بنظر میرسد این ستاره آرژانتینی تمرکز خود را با وجود شایعات پیرامونش از دست داده است. او 4 بازی پیاپی است که نتوانسته است گلزنی کند در حقیقت آخرین گل او به 26 ژانویه برمیگردد که در جریان بازی تساوی یک بر یک اینتر مقابل کالیاری تک گل تیمش را به ثمر رساند.

 

لاتارو به هدف بارسا در بازار تابستانی تبدیل شده است و از طرف دیگر رئال مادرید هم به جذب این بازیکن علاقمند است و بنظر می رسد در تابستان پیش رو یک رقابت الکلاسیکو ای برای جذب این بازیکن را شاهد خواهیم بود , بعلاوه خود او هم پیشنهاد تمدید قرار داد با اینتر را رد کرده است که به موجب آن بند فسخ قرار داد او که 111 میلیون یورو است به شکل غیر عادی بالاتر میرفت.

 

این عدم گلزنی لاتارو باعث ضربه زدن به اینتر هم شده است چراکه آن ها صدر را به یوونتوس واگذار کردند و از طرف دیگر جایگاه دوم را هم به لاتزیو داده اند , در حال حاضر شرایط اینتر با چند ماه اخیر به شدت متفاوت شده است.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.