پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : سه نکته ای که ما میتوانیم از بازی بارسلونا و ایبار بدست آوریم

کد خبر : 98166  |  زمان ارسال : یکشنبه 4 اسفند 1398
از قطع روند گل نزدن مسی تا درخشش به موقع بریتویت

اختصاصی بارسا نیوز - با برد بارسلونا مقابل ایبار و باخت رئال مقابل لوانته بارسلونا در آستانه الکلاسیکو به 2 اختلاف بیشتر به صدر لالیگا برگشت , در این بازی میتوان 3 نکته مهم را بدست آورد که در زیر به آن خواهیم پرداخت.

 

لئو مسی روند گل نزدن خود را به سبک خودش پایان داد

 

هیچکسی نگران وضعیت روند گل نزدن لئو مسی نبود هرچند این بدترین آمار او از 2014 هم بود بخصوص وقتی که در سه بازی اخیر لئو مسی 6 پاس گل داده بود , مدت زیادی طول نکشید تا او دوباره به روند گل زنی های خود برسد.

لئو مسی در عرض 40 دقیقه هتریک کرد و در اواخر نیمه دوم هم گل چهارم خود را به ثمر رساند  تعداد گل های او به 23 گل رسید و هم اکنون او 5 گل از بنزما پیشی گرفته است.

ایبار تنها تیمی است که لئو مسی دوبار مقابل آن ها پوکر کرده است . این گل ها در زمان خوبی از راه رسیدند بارسلونا کیکه ستین سه شنبه باید مقابل ناپولی بازی کند و از طرف دیگر هفته آینده در لالیگا باید به مصاف رئال مادرید برود . خود ستین هم بعد از مسابقه به تعریف از مسی پرداخت و گفت که  حضور او یک تضمین کننده برای بازی ها و سرمربیان است.

 

نوکمپ اعتراضات خود را نسبت به حواشی اخیر نشان داد

 

بارسلونا یک هفته جنجالی دیگر را پشت سر گذاشت بارتومئو محکوم به این شد که یکسری افراد را به خدمت گرفته است تا با انتقاد و تخریب بازیکنان قدیمی و جدید ذهنیت را روی هیئت مدیره فعلی و شخص بارتومئو دور کند.

بارتومئو همه ادعا ها را رد کرد اما بدون شک این هفته قطعا تصمیمات جدیدی اتخاذ خواهد شد نوکمپ در جریان بازی احساسان خود را نسبت به حواشی اخیر نشان داد و با شعار ها و پرچم های سفیدی خواهان اخراج بارتومئو بودند .

 

روز جمعه ماسفر مشاور بارتومئو از سمتش تعلیق شد و گمانه زنی های وجود دارد که بارتومئو در حال احساس فشار و تصمیم گیری برای انتخابات زودرس است.

انتظار میرود روز پنجشنبه در این رابطه اتفاقاتی رخ دهد اما نوکمپ کاملا دیدگاه خود را نسبت به حواشی اخیر نشان داد.

بریتویت در بارسا تاثیر فوری میگذارد

 

ورود مارتین بریتویت به نوکمپ برای جانشین عثمان دمبله به مدت 6 ماه بسیار شوک آور بود اما این بازیکن دانمارکی در بازی روز شنبه با آمدن به زمین تاثیر فوری اولین حضورش در ترکیب را نشان داد

درحالی که او 20 دقیقه پایانی را در ترکیب قرار گرفت اما در دو گل بارسلونا تاثیر مستقیم داشت , ستین در مصاحبه اش گفت که هم راکیتیچ و هم بریتویت لایق یک گل در بازی بودند

ستین گفت که فکر میکند بریتویت یک امضای فوق العاده خواهد بود و به تیم کمک زیادی خواهد کرد درحالی که راکیتیچ گفت که بریتویت بازیکن آرامی است که به ما کمک خواهد کرد.

 

امضای قرار داد با این بازیکن موجب یکسری انتقادات از باشگاه شده بود که با درخشش به موقع خود توانست این انتقادات را از بین ببرد

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.