پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دی یانگ : مراحل حذفی لیگ قهرمانان متفاوت است / در تیمی همچون بارسا همیشه احساس میکنید که میتوانید قهرمان لیگ قهرمانان شوید !

کد خبر : 98188  |  زمان ارسال : یکشنبه 4 اسفند 1398
میتوانم بهتر از این ها باشم

اختصاصی بارسا نیوز - دو تیم بارسلونا و ناپولی روز سه شنبه به مصاف هم خواهند رفت , دی یانگ در مصاحبه خود با سایت یوفا درباره این بازی صحبت کرده است.

 

دی یانگ گفت :

ما در بازی های پیش فصل با آن ها بازی کردیم اما اینگونه بازی هرگز نمیتواند اطلاعات و شرایط دقیق زیادی را به شما بدهد چرا که بازی در لیگ قهرمانان متفاوت است , در مراحل گروهی شما 6 بازی دارید و فرصت جبران وجود دارد اما در این مراحل هر اشتباه ممکن است به حذف شما در لیگ قهرمانان منجر شود. تفاوت زیادی بین بازی های گروهی با مراحل حذفی وجود دارد و جذابیت این دیدار ها هم برای تماشاگران بیشتر است

 

احساست دربارسا ؟

من هم از شرایط تیم و هم از شرایط موجود در شهر بارسلون راضی هستم و از دقایقی که در ترکیب هم هستم رضایت کامل دارم اما میدانم که میتوانم بهتر از این ها باشم بازیکنان با کیفیتی در تیم داریم و امیدواریم امسال به فینال این رقابت ها برسیم , بارسا یک باشگاه شگفت انگیز است و من همیشه میخواستم که اینجا باشم , شما اینجا همیشه این حس را دارید که میتوانید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.