پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اینسینیه : لئو مسی اکنون بهترین بازیکن جهان است اما برای ما مارادونا هیچ مشابه ای ندارد !

کد خبر : 98204  |  زمان ارسال : دوشنبه 5 اسفند 1398
لورنزو اینسینیه در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با بارسلونا شرکت کرده است

اختصاصی بارسا نیوز - لورنزو اینسینیه همراه با گتوزو در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با بارسلونا شرکت کرده است و درباره شرایط تیم خود و بارسا صحبت کرده است.

 

تقابل با بارسا ؟

میدانیم که با تیم بزرگی روبه رو هستیم و باید خودمان را برای این دیدار آماده کنیم ان ها فقط مسی نیستند او شماره یک است اما او تنهایی بازی نمیکند در حال حاضر لئو مسی برای من بهترین بازیکن جهان است اما برای هوادران ناپولی ماردونا یک مقدس است , مسی اکنون بهترین بازیکن جهان است اما مارادونا هیچ مشابهی ندارد.

شرایط ناپولی ؟

بنظرم خوب هستیم و در بازی قبلی مقابل برشا خوب بازی کردیم مربی به ما کمک کرد که از شرایط بد خود فاصله بگیریم فکر میکنم به خوبی برای این دیدار آماده هستیم , در سری ا ما پیشرفت کرده ایم و باید در لیگ قهرمانان هم این پیشرفت را ادامه دهیم.

 

برای تقابل با بارسا باید چه کاری انجام داد ؟

بنظرم باید در فاز هجومی عالی باشیم چرا که در بازی برگشت اوضاع خیلی سخت خواهد شد ما متمرکز هستیم و با یک ذهنیت خوب به این بازی رسیده ایم فکر کنم میتوانیم فردا بازی خوبی را ارائه دهیم.

سری ا و لیگ قهرمانان ؟

در لیگ قهرمانان هر بار رقبا تغییر میکند ما باید همانند سری ا با این رقابت ها رفتار کنیم ما در لیگ خوب نبودیم در حالی که مقابل لیورپول عملکرد خوبی داشتیم , فرقی نمیکند حریف لیگ قهرمانان چه تیمی است بازی ها همیشه دشوار است.

سن پائولو ؟

همه ما از شرایط جوی سن پائولو اگاه هستیم هیشه اینجا هیجانات زیاد است البته بازیکنان هم تجربه زیادی دارند و میدانند چگونه با این فشار ها تقابل کنند.

رسانه ها میگویند به بارسلونا نزدیک بوده ای؟

هیچوقت به امضای قرار داد با بارسا نزدیک نبوده ام , آن ها یک باشگاه عالی دارند اما این فرصت هرگز برای من رخ نداده است.

نبود سرجی روبرتو و مصدومین بارسا و همچنین حواشی اخیر این تیم؟

فکر نمیکنم نبود سرجی زیاد احساس شود چون آن ها بازیکنان با کیفیت زیادی دارند درباره حواشی اخیر این تیم هم این به ما مربوط نمی شود ما به مشکلات داخلی بارسا فکر نمیکنیم , آن ها این هفته مقابل ایبار خوب بازی کرده اند و بنظر نمی رسید که تحت تاثیر این حواشی قرار گرفته باشند ما فقط باید روی بازی تمرکز کنیم.

مرحله بعدی لیگ قهرمانان و عملکرد خودت ؟

وقت این نیست که درباره عملکرد فردی خودم صحبت کنیم ما به بارسلونا فکر میکنیم و فراتر از آن فعلا نمی رویم من خودم به شخصه میخواهم اینگونه و پله پله به مسائل نگاه کنم تا به اهداف خودم برسم , میخواهیم در این رقابت ها نتیجه خوبی کسب کنیم

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.