پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیکه : مسی باعث میشود که عاشق فوتبال شوید ، کار سختی داریم اما هدف ما کسب پیروزی است

کد خبر : 98208  |  زمان ارسال : دوشنبه 5 اسفند 1398
میخواهم مسی در بارسلونا بازنشسته شود / باید بهترین نتیجه را در سن پائولو کسب کنیم

اختصاصی بارسا نیوز - صحبت های جرارد پیکه را دنبال خواهیم کرد.

 

طبق گزارش موندو ، جرارد پیکه با حضور در کنفرانس مطبوعاتی به سوالات پاسخ میدهد.

 

دیدار مقابل ناپولی :

آمدن به این مکان برای بارسا که برای اولین باره بسیار متفاوت است. در فوتبال همیشه شما دوست دارید که چالش های جدید و جذابی را تجربه کنید ، در هفته های اخیر ناپولی به خوبی پیشرفت کرده و در ماه های گذشته موفق به شکست لیورپول و ناپولی در سن پائولو شده بودند. در این دیدار باید شجاع و هوشیا باشیم چرا که حریف تیم بسیار خطرناکی است.

 

مسی برای اولین بار اینجا بازی خواهد کرد :

شک ندارم که از اولین حضورش در این ورزشگاه خوشحال خواهد شد. ما از تاریخ این ورزشگاه به خوبی آگاه هستیم و میخواهیم با تمرکز بالا به جلو حرکت کنیم. همه چیز خیلی خوب است و سن پائولو یک ورزشگاه زیباست اما به شرطی که نتیجه لازم را کسب کنیم.

 

به یک خبرنگار گفتی تو یک عروسکی :

وقتی از خط قرمز ها کسی عبور کرد باید بیایی و حرف بزنی مخصوصا مسئله ای که باعث عصبانیت رختکن شده بود. غلبه کردن به رسانه ها خوب است اما باید فراموش کرد و تنها تمرکز تیم روی فوتبال باشد.

 

مسی یا مارادونا :

من مسی را انتخاب میکنم. مسی ثبات و جادوی خاصی دارد البته مارادونا نیز یکی از بهترین های تاریخ است و همیشه در ذهن ها وجود دارد.

 

شرایط خاص مراحل حذفی لیگ قهرمانان :

ما مسئولیت خود را به عنوان بازیکن به خوبی میدانیم ، ما در 1/8 نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم و این دیدار مهم ترین مسئله و چالش پیش روی ماست که کل تیم روی آن تمرکز دارند. اتفاق هایی که در دیدار مقابل آس رم و لیورپول رخ داد را هرگز فراموش نخواهیم کرد.

 

حاشیه های فضای مجازی :

ما از حاشیه ها دور هستیم و تمرکز تنها روی فوتبال است. ما یک هفته مهم در پیش داریم که باید مقابل ناپولی و رئال مادرید قرار بگیریم ! کنترل فضای مجازی غیر ممکن است و اگر کسی در این فضا به من حمله کند هیچوقت من را آزار نمیدهد. تنها به پیروزی فردا فکر میکنم.

 

شرایط تیم :

اگر میخواهیم که آرامش داشته باشیم باید در این دیدار پیروز شویم. پیروزی در دیدار مقابل ناپولی بسیار کلیدی خواهد بود چرا که به تیم یک روحیه بزرگ پیش از الکلاسیکو میدهد. برای این دیدار سعی میکنیم که از همان ابتدا سبک خودمان را پیاده کنیم و موقعیت بسازیم در دیدار های اخیر خوب کار کردیم و گلزنی در دیدار فردا مقابل ناپولی اهمیت بالایی دارد. در حال حاضر بهترین نیستیم و کسی هم شانس اول صعود نیست اما هنوز بارسلونا هستیم ! با کادر فنی جدید در حال رشد کردن هستیم  و باید قدم به قدم جلو بریم.

 

شرایط مدیریت باشگاه :

نمیخواهم حرفی در این مورد بزنم که بگم باشگاه خوب یا بد اداره میشود چرا که این کار من نیست و همه چیز را اعضای باشگاه مشخص میکنند.

 

مسی را در ناپولی میبینید :

من حدس میزنم که مسئله بسیار دشواری است اما از خودش سوال بپرسید. جدایی مسی از بارسلونا دردناک است و من میخواهم که مسی در بارسلونا از فوتبال بازنشسته شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.