سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رومینگه شایعات عدم خرید کوتینیو در انتهای فصل را قوت بخشید !

کد خبر : 98210  |  زمان ارسال : سه شنبه 6 اسفند 1398
حرف های مدیر بایرن مونیخ اصلا قابل اعتماد نبود

اختصاصی بارسا نیوز - فلیپ کوتینیو با یک انتقال قرضی 8.5 میلیون یورویی و بند خرید اختیاری 120 میلیون یورویی به بایرن مونیخ پیوسته است اما او هنوز هم از سطح خود بسیار دور شده است.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو همه گزارش ها از آلمان حاکی از آن است که بایرن مونیخ هرگز بند خرید اختیاری 120 میلیون یورویی کوتینیو را فعال نخواهد کرد و او در انتهای فصل به بارسلونا برخواهد گشت. مدیر این باشگاه طی مصاحبه درباره آینده بازیکن چندان مطمئن نبود و در نهایت به این شایعات قوت بخشید. بنظر می رسد بارسولونا کاملا باید منتظر بازگشت این ستاره ناکام خود باشد.

 

او گفت :

کوتینیو در بعضی بازی ها کاملا درخشیده است اما نمیدانم چرا که در بعضی بازی ها هم کاملا مهار شده است , واقعیت این است که همه ما باور داریم او یک فوتبالیست استثنایی است عملکرد عالی او را در تمرینات و در بازی ها در بعضی اوقات میبینیم , هم تیمی ها و مربی همگی میخواهند به او کمک کنند اکنون باید امیدوار به این باشیم که در این مقطع حساس فصل او به ستاره تیم ما تبدیل شود و به بازیکنی مهمی تبدیل شود.

 

گفتنی است که با روی کار آمدن فلیک کوتینیو روز به روز از ترکیب اصلی بایرن مونیخ دور تر میشود باید دید در انتها , آینده این ستاره بد شانس چه خواهد شد

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.