پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چرا بریتویت نمیتواند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند؟

کد خبر : 98224  |  زمان ارسال : سه شنبه 6 اسفند 1398
زمان تغییر قوانین یوفا و سایر لیگ ها فرا رسیده است

اختصاصی بارسا نیوز - تیم فوتبال بارسلونا مارتین بریتویت را با قیمت 18 میلیون یورو از لگانس خریداری کردند و بند فسخ 300 میلیونی هم برای او گذاشتند که از لوئیس سوارز و تراشتگن بیشتر است اما او نمیتواند در لیگ قهرمانان بازی کند.

 

طبق گزارش AS باشگاه فوتبال بارسلونا با توجه به مصدومیت 6 ماهه دمبله از میادین بریتویت را جانشین این بازیکن کرد اما او نمی تواند در لیگ قهرمانان بازی کند و فقط در لالیگا مجاز به بازی است قوانینی که با توجه به اتفاقات اخیر بحث و جدل های درباره عوض کردن آن وجود دارد.

 

در حقیقت یوفا مهلت تغییر سه بازیکن در لیست A هر تیم را تا تاریخ 1 فوریه و تا شروع اولین بازی مراحل حذفی به تیم ها داد اما بریتویت تقریبا هفته پیش بود که بارسلونا آمد و لیست تغییرات یوفا بسته شده است در نتیجه او نمیتواند وارد لیست بارسا برای لیگ قهرمانان اروپا شود البته کیکه ستین برای هماهنگی بیشتر او با تیم اسم او را در لیست بازی قرار داده است و اکنون او همراه با تیم در ناپولی است.

 

بریتویت بعد از زمان لودروپ اولین دانمارکی بارسلونا است که در بازی اول روی گل های چهارم و پنجم تیمش تاثیر زیادی داشت. این خرید به دستور خود کیکه ستین انجام شد در حالی که گزینه ای دیگر هم در جدول حضور داشتند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.