پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا در حساس ترین مقطع فصل ممکن است 9 بازیکن خود را از دست بدهد !

کد خبر : 98260  |  زمان ارسال : چهارشنبه 7 اسفند 1398
اوضاع میتواند برای بارسا بسیار دشوار باشد

اختصاصی بارسا نیوز - دو تیم بارسلونا و ناپولی در یک بازی جنجالی به تساوی 1 بر 1 رسیدند اما اوضاع بارسلونا اکنون اصلا جالب نیست.

 

طبق گزارش اسپورت بارسلونا در بازی برگشت در ابتدا بوسکتس و ویدال را به دلیل کارت در اختیار نخواهد داشت و از سوی دیگر عثمان دمبله و لوئیس سوارز هم مدت ها است مصدوم هستند و از ترکیب خط خورده اند  ,  از سوی دیگر جوردی البا هم دچار مصدومیت شده است و به احتمال بسیار زیاد الکلاسیکو را هم از دست خواهد داد و ممکن است به دلیل عدم فشار به او در بازی برگشت مقابل ناپولی هم در ترکیب حضور نداشته باشد.

 

سرجی روبرتو هم هم اکنون به دلیل مصدومیت 3 هفته یا 4 هفته از میادین دور خواهد بود که اگر در سومین هفته برسد میتواند در بازی مقابل ناپولی به میدان برود اما ریسک این بازی برای بازیکنی که در استانه برگشت قرار دارد بسیار سنگین خواهد بود.

 

و در آخر جرارد پیکه که در انتهای بازی به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد و به نظر می رسید مچ پایش پیچ خورده است و به احتمال بسیار زیاد او الکلاسیکو را از دست میدهد و از سوی دیگر فعلا در مقابل ناپولی هم در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

همه این ها در حالی است که ممکن است سمدو و مسی و گریزمان هم در بازی برگشت یک کارت زرد بگیرند که بدین ترتیب یک دیدار از مراحل نیمه نهایی را از دست خواهند داد.

 

به طور کلی فعلا بارسلونا در شرایطی است که ممکن است 9 بازیکن خود را در حساس ترین مقطع فصل از دست بدهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.