پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس کیکه ستین بعد از تساوی مقابل ناپولی : نتیجه عادلانه بود و من هم راضی بودم / قطعا با 9 یا 10 نفر وارد زمین نمی شویم !

کد خبر : 98261  |  زمان ارسال : چهارشنبه 7 اسفند 1398
کیکه ستین از شرایط تیمش کاملا آگاه است

اختصاصی بارسا نیوز - دو تیم بارسلونا و ناپولی به نتیجه 1 بر 1 رضایت داده اند , کیکه ستین در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی شرکت کرده است.

 

یک بازی خشن و سخت ؟

بوسکتس کارت سئمش را گرفت و ویدال هم اخراج شد و آن ها را در بازی برگشت نخواهیم داشت به دنبال راه حل خواهیم بود , جرارد پیکه یک پیچ خوردگی پا داشت و باید دید نتایج پزشکی چه خواهد بود.

ویدال؟

در نیمه اول پیدا کردن فضا برای ما دشوار بود آن ها دفاع میکردند ولی ویدال توانست به ما کمک زیادی کند و همچنین سمدو , ویدال در جناح چپ هم ورودی های زیادی داشت .

 

نتیجه ؟

بنظرم نتیجه خوبی است , هر دو تیم حملاتی داشتند و مقابل تیم دفاعی چون ناپولی چنین نتیجه های خوب است در کل منصفانه بود که بازی 1بر 1 شد , در نیمه اول ان ها از تک موقعیت خود به خوبی استفاده کردند در حالی که ما راهی برای ورود به محوطه ان ها پیدا نمیکردیم ولی در نیمه دوم بازی متفاوت بود و توانستیم کمی فضا را پیدا کنیم و توانستیم آسیب های بیشتری را وارد کنیم این تساوی برای بازی رفت خوب بود.

 

لیگ قهرمانان :

با آنچه گفته می شود موافق نیستم ( که تیم بارسا توانایی کمی برای قهرمانی دارد ) امروز ما بازی خوبی مقابل رقیبمان انجام دادیم و هنوز یک بازی در خانه هم مانده است ناپولی نمیتواند این دفاع کردن را در نوکمپ ادامه دهد چرا که ما آنجا هوادران خود را خواهیم داشت , در بازی برگشت عملکرد بهتری خواهیم داشت

 

کمبود بازیکن و پیکه ؟

با این تعداد بازیکنان هم می شود قهرمان لیگ قهرمانان شد ما بازیکنان مهمی را از دست داده ایم اما دو نفر دیگر را بزودی بدست خواهیم آورد , جوردی البا و سرجی روبرتو , باید خوشبین باشیم ما خوشبین خواهیم بود و مثبت فکر خواهیم کرد , قبل از اینکه رقیب به ما اسیبی بزند ما ضربه خود را وارد خواهیم کرد , قطعا با 9 یا 10 نفر به میدان نخواهیم رفت و در این باره به دنبال راه حل مناسبی خواهیم بود ,  پیکه ؟ باید ازمایش بدهد فعلا زود است درباره اش حرف بزنیم 

 

کارت قرمز ویدال و ورود دیر هنگام فاتی؟

نمیدانم در صحنه ویدال چه شد اما بنظرم کارت زرد دوم او سخت گیرانه بود , گریزمان خوب بود و در بسیاری از موارد به تیم کمک کرد ما تا آن لحظه درباره تعویضش تصمیمی نگرفته بودیم

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.