پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بکهام : باشگاه میامی فرصت خوبی برای جذب مسی و رونالدو دارد !

کد خبر : 98282  |  زمان ارسال : پنجشنبه 8 اسفند 1398
بکهام علاقه باشگاهش به جذب مسی و رونالدو را پنهان نکرد

اختصاصی بارسا نیوز - دیوید بکهام مالک باشگاه اینتر میامی است او توانسته بازیکنان و مربیان خوبی را برای این تیم جذب کند , اولین بازی آن ها در لیگ MLS مقابل لس انجلس اف سی خواهد بود , بکهام به سایت گل  میگوید که این باشگاه فرصت خوبی برای جذب مسی و رونالدو دارد.

 

بکهام گفت :

خب میدانید چیه , ما در میامی فرصت های خیلی خوبی را بدست آورده ایم مثل هر مالک با بازیکنان زیادی برای پیوستن به تیم تماس گرفته ایم , شما همیشه واقعا بهترین بازیکنان را میخواهید و اگر فرصتی برای کریستیانو یا لئو داشته باشیم برای آن ها تلاش خواهیم کرد , اگر بتوانیم این دو را به میامی بیاوریم بسیارعالی خواهد بود , با این حال اکنون ما لیست خوبی داریم ,  بازیکنان جوان و بازیکنان با تجربه , زوجی از هر دو را داریم که در حال هماهنگی با هم هستند.

وی ادامه داد :

چیزی که من از فرگوسن آموخته ام این بود که او برگشت و به من گفت هرکس که قرار است به تیمت بیاوری باید با تیمت هماهنگی داشته باشد و فقط اسم و بزرگی بازیکن مهم نیست آن ها باید با سبک باشگاهت هماهنگی داشته باشند. این همان کاری است که ما تا اکنون انجام داده ایم اما همانطور که گفته ام به عنوان یک مالک اگر فرصتی برای جذب چنین بازیکنان وجود داشته باشد ما شرایط خوبی برای جذب این دو داریم .

 

گفتنی است که سیلوا از سیتی کاوانی و مودریچ و پلگرینی هم به این تیم لینک شده اند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.