پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رئال مادرید از اتفاقات سال قبل برای الکلاسیکو می ترسد

کد خبر : 98297  |  زمان ارسال : جمعه 9 اسفند 1398
مادرید ممکن است به عقب برگردد

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا و رئال مادرید در روز یک شنبه در برنابئو به مصاف هم خواهند رفت , هر دو تیم در شرایط بسیار عالی به سر نمی برند و ممکن است همین موضوع باعث جذابیت بیشتر این بازی باشد.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو رئال مادرید از دیدار برابر بارسلونا میترسد چرا که ممکن است آن ها همانند فصل گذشته در چند روز از همه رقابت ها کنار بروند . بارسلونا در 11 دیدار اخیر برابر رئال در خانه 8 پیروزی کسب کرده است.

 

رئال مادرید هم اکنون سه بازی اخیر خود را در خانه نبرده است , بازی مقابل سوسیداد , سلتا و سیتی , این تیم میداند که در شرایط خوبی نیست و از طرف دیگر بارسلونا در حال پیشرفت است و هم اکنون هم با 2 امتیاز بیشتر از رئال مادرید در جایگاه اول لالیگا قرار دارد.

درست یک سال پیش رئال دچار یک کابوس شد آن ها از کوپا حذف شدند و در لالیگا هم با باخت 1 بر0 مقابل بارسا لالیگا را هم از دست دادند در لیگ قهرمانان هم با نتیجه 4بر 1 از آژاکس باختند و در عرض چند روز در تمامی رقابت حذف شدند تاریخی که میتوان دوباره تکرار شود , لئو مسی در بازی اخیر لالیگا خود 4 گل به ثمر رسانده است , مسی همیشه در برنابئو بازی خوبی انجام داده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.