پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارکا: رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو و بارسلونا در زمین حریفان مشکلات زیادی دارند

کد خبر : 98352  |  زمان ارسال : یکشنبه 11 اسفند 1398
آیا بارسلونا میتواند مقابل رئال مادرید به پیروزی برسد

اختصاصی بارسانیوز- رئال مادرید امشب در سانتیاگو برنابئو به مصاف بارسلونا خواهد رفت.

 

به گزارش مارکا رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو نتایج خوبی کسب نمیکند. آخرین باری که رئال مادرید در این ورزشگاه به پیروزی رسیده بود به اول فوریه و بازی مقابل اتلتیکومادرید برمیگردد که با نتیجه 1-0 پیروز شده بودند.

 

بعد از آن اما رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو مقابل رئال سوسیداد در کوپا دل ری شکست خورد، مقابل سلتاویگو به تساوی رسید و مقابل منچسترسیتی هم متحمل شکست شد.

 

در سوی دیگر اما بارسلونا آمار خوبی در زمین تیم های حریف ندارد، با والورده بارسلونا در زمین تیم های اتلتیک بیلبائو، گرانادا و لوانته شکست خورده بود و مقابل اوساسونا، اسپانیول و رئال سوسیداد هم تساوی کسب کرده بود.

 

بعد از آمدن کیکه ستین بارسلونا در زمین والنسیا شکست خورد و در ویامارین مقابل رئال بتیس به پیروزی رسید. در کوپا دل ری بارسلونا در زمین ایبیزا به پیروزی رسید و با شکست 1-0 مقابل اتلتیک بیلبائو در سن مامس از دور رقابت ها کنار رفت.

 

آنها همچنین مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا در بازی خار از خانه موفق به کسب تساوی شدند. مشکل بزرگ کاتالان ها عدم کلین شیت و دریافت گل های زیاد است.

 

آخرین باری که بارسلونا در یک دیدار خارج از خانه کلین شیت کرده بود به بازی مقابل اتلتیکومادرید در واندا متروپولیتانو برمیگردد که با نتیجه 1-0 به پیروزی رسیده بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.