پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : وضعیت دمبله اکنون چگونه است ؟ /مقصر اصلی مصدومیت های پی در پی او کیست ؟!

کد خبر : 98399  |  زمان ارسال : سه شنبه 13 اسفند 1398
بارسلونا مسئولیت مصدومیت های پی در پی دمبله را برعهده گرفته است !

اختصاصی بارسا نیوز - عثمان دمبله درست هنگامی که در آستانه بازگشت به میادین بود دچار پارگی تاندون پای راست خود شد و برای همین 6 ماه دور از میادین است و بارسا بریتویت را برای جانشین این بازیکن خریداری کرده است.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو و به نقل از منابع L'Equipe بعد از عمل جراحی این بازیکن در فنلاند در تاریخ 3 فوریه دمبله درحال ریکاوری و پیروزی از نکات لازم برای بازگشت به میادین است , این منبع به تازگی از وضعیت عثمان دمبله که قرار است 9 ماه ( با احتساب مصدومیت قبلی ) از میادین دور باشد اطلاعاتی را بدست آورده است نزدیکان او به این منبع گفته اند که " او کاملا مثبت و با انگیزه است و بیش تر از هر زمان دیگر مصمم است تا در بارسا موفق باشد "

 

این منبع همچنین در جستجوی یک دلیل مشخص برای مصدومیت های است که تا قبل از پیوستن به بارسا هرگز برای این بازیکن رخ نداده بود شده است. یکی از عادت های که عثمان دمبله جدیدا آن را تغییر داده است مربوط به عادت غذایی او است سرآشپز تمام وقت که توسط خود دمبله به خدمت گرفته شده است در این باره صحبت کرده است.

دیگر هیچ گونه غذای از پیش آماده ای در برنامه رژیم او وجود ندارد و تمام غذاها او اکنون سالم و تازه هستند , او در ابتدا فکر میکرد که همین که فوتبالیست خوبی است کافی است اما کم کم رشد کرد و دچار تغییراتی در عقیده خود شده است امروزه باید بیش از گذشته غذاهای دریایی و سبزیجات مصرف کنید او یک پسر مهربان و آرام است و هیچ وقت هیچ مهمانی را در خانه اش برگزار نمیکند , اکنون او یک برنامه غذایی حرفه ای و منظم دارد و همه چیز از قبل برای او نوشته شده است.

دمبله کوکاکولا را حذف کرده و به جای آن از سیب طبیعی , گلابی یا اب آناناس استفاده میکند و بعلاوه ساعت خواب او هم تغییر کرده است هرچند همه بازیکنان این سن خواب نامنظمی دارند برای افرادی در سن دمبله اکنون  ساعت 1 شب تازه اول شب است و این مختص دمبله نیست چرا که اگر در این مورد به او خورده بگیریم باید به بازیکنانی چون مندی یا لوکاس هرناندز و ام باپه و... هم توجه کنیم چون آن ها هم همینطوری هستند 

 

 

اگر بخواهیم به دلایل اصلی مصدومیت های پی در پی این بازیکن برسیم باید به تمرینات بارسا توجه کنیم چرا که او قبلا در دورتموند و رن این گونه مصدومیت ها را نداشت , این بازیکن یک استایل فیزیولوژی خاصی دارد که به او در امر دریبل زنی و سرعت و استارت های سریع کمک میکند.

 

طبق داده های gps بازیکنان , دمبله در یک بازی از 90 درصد سرعت خود استفاده میکند این درحالی است که در تمرینات این عدد به 20 درصد هم نمی رسد . مربی بدن سازی موناکو در این باره می گوید

در تمرینات باید به پارامتر های مختلف بازیکنان توجه شود و هر بازیکن با توجه به پارامتر های خاص خودش تمرین های خاصی را انجام دهد در بعضی باشگاه به دلایل سنتی یا پیروی از یک عقیده ثابت به اینگونه پارامتر ها توجه نمی شود.

همین منبع Equipe فاش میکند که در جلسه ای که بین کادر پزشکی بارسا با دمبله انجام شده است بارسا پذیرفته که علت مصدومیت دوباره او تمرینات اشتباه خود باشگاه بوده است هرچند هنوز این کادر نمیتواند موضوع را رسما اعلام کند.

 

تغییر با کیکه ستین 

 

بعد از ورود کیکه ستین به جای والورده اکنون تمرینات بارسلونا دارای پویایی و نشات و تمرینات مختلف بیشتری است بازیکنان اکنون بیشتر تمرین میکنند و به خصوصیات آن ها نسبت به گذشته در تمرینات  بیشتر توجه می شود.

تماس با دورتموند

 

حتی این منبع فاش میکند که سران بارسا برای کمک به همتای خود در دورتموند تماس گرفته اند و نحوه کار آن ها را جویا شده اند چرا که او در این تیم دچار چنین مصدومیت های نمی شد.

 

از نظر میشل تروین دستیار فلیپ در رن جای که دمبله فعالیت حرفه ای خود را از انجا شروع کرده است دمبله بیشتر قربانی استعداد خودش شده است:

در ابتدا در رن فشار بیش از حدی از طرف باشگاه در تمرینات وجود داشت این موضوع از طرف اطرافیان خود او نبود بلکه از طرف خود باشگاه بود ! با فلیپ ما استعداد او را خیلی خوب تشخیص داده بودیم اما نذاشتیم که عضلات و استخوان های او به اندازه کافی رشد کند , او سرعت داشت اما قدرت عضلانی او پایین بود , چون او در کار با توپ یک پدیده بود ما بیش از حد به او فشار آوردیم و بیش از حد به او بازی دادیم ...

اکنون دمبله رو به بهبودی طولانی مدت خود است و تنها روی همین موضوع تمرکز دارد چون دیگر قرار نیست تا شروع فصل بعدی بازی کند در نتیجه میخواهد روند بهبودی اش را به بهترین وجه ممکن تمام کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.