پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: مسی در بارسلونا تنها است

کد خبر : 98401  |  زمان ارسال : سه شنبه 13 اسفند 1398
مسی در بارسلونا تنهاست

اختصاصی بارسانیوز- بارسلونا در بهترین فرم خود قرار ندارد.

 

به گزارش اسپورت و مارکا مسی بعد از پایان مسابقه سر خود را به طرفین حرکت میداد چون میدانست که چه اتفاقی قرار است رخ بدهد. از همه مهم تر بعد از مصدومیت سوارز مسی بهترین دوست و هم تیمی را زمین مسابقه از دست داده است.

 

حتی پیشرفت نسبی گریزمان کمکی نکرده که مسی به بهترین فرم خود برگردد. در این بین مسی حدود سه ماه است که در بازی خارج از خانه برای بارسلونا گلزنی نکرده است، آخرین گل خارج از خانه او برای بارسلونا به بازی مقابل اتلتیکومادرید در واندامتروپولیتانو برمیگردد.

 

مسی حتی هفته های قبل در مصاحبه ای عنوان کرده بود که این تیم مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیست. مسی حتی بهترین هم تیمی های خود یعنی ژاوی، اینیستا و دنی آلوز را از دست داده و این درحالی است که بهترین دوستان او یعنی ماسکرانو، نیمار و پینتو، بارسلونا را ترک کرده اند.

 

با این همه اما بازگشت آلبا میتواند یکی از بهترین خبرها برای لیونل مسی باشد. مسی در این فصل بارها ناراحتی خود را به باشگاه ابراز کرده است، مسائلی چون عدم بازگشت نیمار و بحث و جدل با آبیدال و از همه مهم تر اخراج والورده !

 

این بارسلونا توانایی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را ندارد، تیم هیچ پیشرفتی ندارد و مسی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کافی نیست. مسی نمیتواند ناجی بارسلونا در تمامی بازی ها شود.

 

باید بدانیم که رویارویی با بایرن مونیخ، لیورپول و منچسترسیتی تفاوت زیادی با رویارویی با اسپانیول، لگانس و ختافه دارد. اگر دی یانگ، گریزمان و آلبا پیشرفت نکنند بارسلونا نمیتواند در لیگ قهرمانان اروپا حرفی برای گفتن داشته باشد.

 

مسی گفته که دوست دارد در بارسلونا بماند ولی به نظر نمیرسد که این به هرقیمتی امکان پذیر باشد. مسی به تیمی نیاز دارد که بتواند برای تمامی جام ها رقابت کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.