پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جزئیات بیشتری از ویدیو های عصبانیت سارابیا منتشر شد / مخاطب او چه کسانی بوده است ؟

کد خبر : 98410  |  زمان ارسال : سه شنبه 13 اسفند 1398
لب خانی حرف های سارابیا ادامه دارد

اختصاصی بارسا نیوز - الکلاسیکو همیشه با جنجال های زیادی همراه است و هم اکنون واکنش های غیر معمول سارابیا دستیار اول ستین مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است , در ابتدا صحبت های کوتاهی از او به بیرون درز پیدا کرد اما با توجه به بازبینی صحنه ها مشخص شده است که حرف های سارابیا به چه بازیکنانی بوده است.

 

طبق گزارش اسپورت بنظر می رسد آرتور ملو و گریزمان و همچنین پیکه و تراشتگن افرادی بوده اند که سارابیا روی ان ها به شدت عصبانی شده است . رسانه El Golazo de GOL با بررسی صحنه های ویدیو بازی تا حدود زیادی مشخص کرده است که حرف های سارابیا در باره چه بازیکنانی بوذه است.

 

در ابتدا سارابیا جرارد پیکه را به علت ارسال پاس های بلند سرزنش کرده است او در صحنه ای خطاب به او میگوید " مزخرف, این مزخرفاست یک پاس بلند مزخرف"

 

البته پیکه تنها بازیکنی نبود که به علت ارسال پاس های بلند مورد سرزنش این مربی قرار گرفت تراشتگن دروازه بان المانی بارسلونا هم در صحنه ای مشابه مورد انتقاد سارابیا قرار گرفت " این دیگه مزخرف این دیگه ***** ..

 

بازیکنی بعدی که مورد صحبت این مربی قرار گرفت ارتور ملو بود در ابتدا سارابیا از بازی او تعریف کرد " او آنجا خوب است و کارش را خوب انجام میدهد " اما در صحنه ای که او موقعیتش را ترک کرد " آرتور!!! ,  دوباره آرتورر!!! ******

 

در صحنه دیگر که گریزمان یک بخت مسلم گلزنی را از دست داد هم سارابیا گفت " آه گریزمان , این رو مادرمنم میتونست گل کنه *****

 

در صحنه ای دیگر که بنزما آزادانه در بازی حرکت میکرد هم سارابیا گفت که " دوباره بنزما بدون یار داره تو فضا ها حرکت میکنه!!!! "

 

گفتنی است که قسمتی از مصاحبه که به شکل  ( *** )  در آمده است ,  به دلیل حرف های غیر اخلاقی قرار نگرفته است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.