پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اینتر خطاب به بارسا : این سه بازیکن را بدهید لاتارو را ببرید !

کد خبر : 98421  |  زمان ارسال : چهارشنبه 14 اسفند 1398
پای هافبک جوان بارسا هم به معامله لاتارو باز شد

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا در تابستان برای لاتارو اقدام خواهد کرد و اینتر میلان هم تا حدودی با این موضوع کنار آمده است اما اکنون بحث درباره چگونگی این معامله رخ داده است.

 

طبق گزارش موندو و به نقل از توتواسپورت باشگاه اینتر میلان میداند که لاتارو در تابستان راهی نوکمپ خواهد شد در ابتدا گمان میرفت که آن ها بخواهند آرنور ویدال که در ژانویه تلاش زیادی را برای او انجام دادند را در معامله قرار دهند اما بنظر می رسد این تفکر اشتباه بوده است البته که اینتر میلان آرتور را برای این معامله میخواهد اما نه ویدال بلکه ملو 23 ساله را!

باشگاه اینتر میلان میخواهد برای انتقال لاتارو به بارسا چند بازیکن را در این معامله قرار دهد که یکی از آن ها آرتور ملو هافبک جوان بارسلونا است , هرچند او اکنون به نظر می رسد یک مهره مهم برای بارسا است اما چندان هم غیر قابل دست رس نیست , از طرف دیگر اینتر میلان کارلوس آلنا که هم اکنون در بتیس است و تودیبو که هم اکنون در شالکه است را هم برای این بازیکن میخواهد.

 

گفته می شود که اینتر میلان از حالا برای جانشین لاتارو در تیمش دست به کار شده است و فعلا زاپاتا از آتالانتا و ژیرو از چلسی از گزینه های اصلی جایگزینی این بازیکن هستند.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.